Pages - Menu

2009年3月19日 星期四

cutie jelly/炒飯

 


之前買了盒 jelly, 還沒有弄比衰衰食, 今早返工前就預先做了, 用之前在 $10 店買的膠模--星星, 心心同小圓形........我以為雪凍後, 反轉可以有星形, 心形tim...點知, 可能我加多了水, 所以一轉就爛了.....下次可能要加魚膠粉.........


放工回來, 話比衰衰知, 立即食了 2隻星星及2個花花.......其實很少份量的......





細細花花的.  比了衰衰做 lunch 的甜品



看了柔和媽煮炒飯, 晚上買野時見有x燒, 便想起不如炒飯了........方便, 快


下了飯, 再加蛋, d 蛋真係可以包住d 飯, 再加x 燒, 蝦, 跟住雪櫃有 d 磨茹, 粟米芯,  青椒, 樣樣都比d 一起炒



再比鼓油, 糖, 等..........很五顏六色呢.......我用新鮮飯炒, 都ok bor.......算係乾身...........



衰衰睡了, 懶的衰人話有余下的炒飯, 不如比衰衰明天的lunch, 我話唔好啦.......煮新鮮比隻衰衰野啦. 佢話要食 sushi 呀......不過, 下次可以晚上煮多少少飯, 一早再炒比衰衰, 食時都方便...


 

2 則留言:

  1. 你炒得好好呀! 我見你好多時都整sushi喎, (i)好鍾意sushi架? 其實我都係呀!
    [版主回覆03/19/2009 16:01:00](i)要每2日就一次 sushi ka....所以一星期都食2-3次........我盡量唔同款......所以都很留意 d 飯團模.......haha..........

    回覆刪除
  2. 我仲以爲你整mud穩Jelly黎炒飯添。我都有兩個silicon模,整過jelly糖,有加魚膠粉都出吾到個形,一出就爛
    [版主回覆03/20/2009 10:21:00]個題目令你誤會tim. 係, 甘我唔再用魚膠粉正啦....慳番唔駛買魚膠粉........haha

    回覆刪除