Pages - Menu

2008年11月22日 星期六

再戰 SOGO THANKFUL WEEKS - 同佢拼過 (SHOPPING 篇)/差些衰衰迷失記


星期五晚, 同樣過了香港, 當然再去 SOGO 同佢拼過啦.  其實是因為我上次還沒有買我至愛 ANNA SUI 的化妝品呀............


只考慮這個 SKIN CARE SET, 貪佢個袋, 我超喜歡 ANNA SUI 這個 PATTERN. $560


但看吓, 看吓, 再買了, MAKE UP SET - $299, 同碎粉 - $288


 





 


上年SOGO SALES 都有買這SET, 上次個 色淡些, 今次買深小小的. 


 


我鍾意佢的碎粉, 有閃粉同很香........個盒很美.............


 


一去到, 6:45PM, 經上次的經驗, 我決定第一時間食了野先, 甘早不駛等位, 果然, 很多位, 7:00 PM 後, 已要等位啦.        但個衰人話 7:00PM 到, 7:00PM 都沒有過 TUNNEL.  比佢激 C. 我們去了 BASEMENT的 日本NOODELS, 但沒有 JUSCO 那間甘好味.....


今次我話要自己去買野.  因為地下 SKIN CARE 處超多人, 衰衰一定投訴, 所以我叫衰人同衰衰去玩具部看下野先.  點知衰人話想看鞋, 甘衰衰話我們3 人就分道而行..


我買完野, 就上玩具部, 行完全層都沒見衰衰, 明明約佢在某玩具處等......大件野.....


於是, 我去收銀正想叫佢試下 CALL 咪, 叫衰衰聽到, 去收銀處等我.  個收銀話要叫人, 要等, 我都不是太怕, 如果以前, 衰衰P. 1 時, 可能我的眼淚已忍不到要出來啦, 仲要等.....,    一會, 突然見到, 衰衰跑去我同佢約定的位置, 就叫佢..........嚇 C 我呀, 大少......., 不過, 我知衰衰野不會走得太開, 以前教佢, 如果失散了, 一定不要走開, 我一定會在原處等佢的.


原來, 衰衰發現有部 CARD GAME 機, 在近 LIFT 處, 我沒有去那邊, 那部 機原來是不駛錢玩, 只要你有那些 CARD, 仲識了朋友同佢一起玩........比佢激 C.  佢見到我, 當然叫我買包 CARD比佢玩, 我見 $10包, 算啦, 佢等了我買野...., 衰衰話那時就是怕我見不到佢, 去等我BOR, 我都開心, 衰衰野都不是只顧著玩....但再想, 佢可能是想快些見到我, 叫我買 CARD ONLY.    所以生兒子, OH, ...........................


 


你看, 衰衰野, 玩得幾開心, 就是這個笑容, 佢開心, 我都開心啦......等佢, 同比錢佢玩都沒有所謂啦. 當然, 有限度啦.........



 


 

到我等衰衰玩 GAMES 時, 再去行下, 買了 日本玻璃瓶, 超輕, 很美, 買了一套 HELLO KITTY 特價 SET $99, 茶壺 $85, 玻璃瓶 $49, 加 $19 有一個 原價 $69的玻璃瓶, 我買了2個, 已是最後1個新的. 我連 DISPLAY 的都要.   一個送比聖誕節去中國探訪的家庭......, 遲些買些玩具比那家庭的小朋友.............


是日本制.  我起初以為是膠, 超輕, 因為現在常買綠荼飲, 個膠樽已經染了茶色, 都是玻璃的比較耐用, 可以放熱湯..........., 膠的話什麼化學物質遇熱會溶在D 水度甘......., 所以現在特價就轉用玻璃瓶



最後, 都停留在 SOGO有3小時, 今次足夠 $1600.  可以免費泊車2小時........CAUSEWAY BAY 停車埸很貴, 要 $35/ 1小時........,


衰人就嚴三嚴四, 百彈人辦, 話D SIZE 不合佢, D 款不合佢....結果, 佢是沒有買到一樣野的............


比衰衰發現有正野, 已經話下星期再去SOGO..........慘.啦....................., CAUSEWAY BAY 食野同泊車都貴KA, 大少.....................


 


 


 


 


 


 


 

3 則留言:

  1. 尋晚我哋都去咗掃賃呢~~~
    [版主回覆11/24/2008 16:54:00]星期日勁多人, 仲要last day. 有沒有收穫呀...........

    回覆刪除
  2. 其實順路行吓姐,勁多人呀,寶爸買咗D衫咋,其它平嘢都比人買晒
    反而上星期五去西田掃咗好多平貨
    [版主回覆11/25/2008 10:31:00]一田我本都想去, 但聽到甘多人, 所以打消了念頭...以前住沙田都常去shop拼的.

    回覆刪除
  3. 無論一田or SOGO我都無得去血拼~ 暫時休息, 因為之前買得太勁喇...荷包要休息!
    [版主回覆11/25/2008 21:34:00]我都要休息下先得啦.  下月見到D咭數............., 就慘啦..........,

    回覆刪除