Pages - Menu

2008年11月3日 星期一

衰人的禮物


上星期, 衰人無端端買了個kitty 包包給我.............., 真是 (十年不憑一次ka). 現在生日都沒有禮物ka   原來見到有特價 bor.  cheap cheap 野, $20 bor.  ,不過甘q我都想轉個百達通套.  你看, 老婆就收cheap cheap 野, 女友時就收 貴野.  都不知什麼道理了.


哈哈, 你不送比我, 我都不送比你.  仲常常叫我幫佢買野....我一於當聽不到.........


你自己野就自己買..............., 我現在都叫衰衰, 自己的野, 唔該自己做.........


 



 


你看衰人, 忘形的影衰衰, 你影人, 我都偷影你..........., 你知佢真是很衰的. 常偷影我,....跟著, 你就會收到 "魔鬼 e-mail", 見到自己都不想見到的相..............


 

3 則留言:

  1. 卓爸都要檢討下自己,原來個個老公都係一樣!
    [版主回覆11/03/2008 17:12:00]甘如果你比其他老公做多些, 已經是好男人了. 何樂而不為呀. 

    回覆刪除
  2. 個kitty 包包幾靚吖,肯買野比老婆以經唔錯啦
    [版主回覆11/05/2008 11:08:00]佢都係一時偷雞做了保長. 一次甘多LOR.

    回覆刪除
  3. 你老公都好好架喇! 一個大男人買個"KITTY"銀包, 幾可愛呀!  你諗吓係味?
    我收既都係MP3, (手指), 電話, 相機~ 出年你估會吾會係部"電視機"喇~ 唉~有禮物好過無啊!
    [版主回覆11/05/2008 16:17:00]佢買開野比衰衰見到, 順便only........你都好好呀, 有甘多野收, 實用/有用ma......., 起碼佢知/留意到你有此需要....

    回覆刪除