Pages - Menu

2008年11月17日 星期一

日本 apple juice


 


上星期一公司要我去香港中環開會, 過了海, 甘我就去sogo行下啦.  真好, 有時間比我一個人慢慢行, 因為開完會都只是 4:30pm....哈哈..........


我最喜歡行 日本supermarket, 見到衰衰喜歡的日本果汁, 上次買了一次嘗試, 佢話很好飲, 叫我下次再買, 但要日本supermarket 先有, 今次去sogo, 便買1枝啦.......有些很貴, 要 $99, $79, $45....上次我買的是 $45 那種........現在不打價錢牌就是不知是那種是那個價錢.  甘我拿了一枝王林的.  是在價錢牌 $45 的範圍, 點知收銀機打了 是 $70.00......, 比了錢先知.........很貴呀, 比我知道就不捨得買啦.......算啦. 嘗試下啦......品種限定.........., 衰衰話鍾意, 如果唔係, 我自己都不捨得飲甘貴的果汁.....但真係幾好飲的......


最最激 c 我, 一星期後, sogo thankful week, 在超市買野有 10%......


我想買的果汁, 完熟那枝, thankful week只是$36....., 甘我再買了2枝比衰衰飲啦.......,


 衰衰常叫我開貴那枝, 我都沒有理佢, 我話甘大枝, 等在家中晚飯時3個人share一枝剛剛好, 衰衰就是不想等......, 結果, 等了一星期, 多了2枝, 衰衰早上再叫我開,  我話晚上先啦......, 衰衰話.....等極都不開......, 放在家是不是裝飾bor


一定要比較下枝貴同平有沒有分別先得.........


攪笑.......今晚終於開啦........


 

1 則留言:

  1. 呢d蘋果汁真係好好味, 但超貴, 幾年前新年期間, 我在citysuper買過一次(吾係你個兩種牌子), 仲只係買了兩支 ($75/支) 一支用來送禮, 但好吾捨得, 無再買過lu~
    [版主回覆11/17/2008 15:53:00]是呀, $70 枝真係貴, 很不捨得..... 不過, 只要衰衰野喜歡, 算啦, 都比佢嘗試下啦.........特價先買............

    回覆刪除