Pages - Menu

2008年11月24日 星期一

再食大閘蟹/日本和牛/蟹黃蒸蛋

 


食   .......貴野............


我們本沒打算會再食大閘蟹, 可食可不食 的.  舅父上次在朋友介紹食過在(Aberdeen) 批發商買的蟹, 話很正.  點知佢真是山長水遠甘自己去買,  舅父真是很喜歡食, 我估佢應該今年食了4-5次了,   問我要不要.  佢買開, 就當然嘗試下.  今次要了6 隻......, D 蟹有個牌, 好似很正貨甘. $45 一隻6兩.....


 大閘蟹我就真是不會自己買. 次次都是家人買開幫我買.............我先會食,.....


 



玲機一觸, 用2隻蟹黃蒸蛋比衰衰, 甘佢就可以啖啖蟹肉了.



我拆了足足45 分鐘了.  真是啖啖心機, 大少............



上次看書, 原來要蛋不老, 是要用快子隔一隔, 不過, 應該用一隻已夠, 2隻就太多, 所以太疏氣, 要蒸耐些.......



成功, 都OK.  中間是我正爛的.  要CHECK 下熟了沒有. 我用了魚湯, 原來要1:3,


3份水質, 1隻蛋....., 這裡2隻蛋, 6份湯



中間有很多蟹黃的.  真是很正. 衰衰食了很多. 衰人同衰衰搶食呀...........很有蟹味..., 今次衰人都沒有野彈了. 



其他的就蒸了..........., 這些蟹, 有很多透明的膏,



上次訂的和牛, 拿了些回家放了冰箱, 今次煎了食啦.......肥膏要一起煎, 會香些.........



二邊各煎3分鐘, 停火, 用熱溫再焗一焗, 很正呀........很林的


起初中間仲有紅色, 原來忘記焗一焗. 加了blk pepper 的汁, 超正. 下次可以在jusco 買些.....可以貴野平食...(因在家裹食ma)



今次記得煲(GINGER) 茶飲啦......, 比衰衰飲, 怕佢太寒, 再肚庝.



很耐沒食湯圓, 放在一起, 有湯圓食.........衰人話湯圓會破了大閘蟹同ginger 的功效BOR.  我點會信佢..........


佢最後都有食湯圓.......



 


用余下的南瓜 做 pumpkin 餅, 終於用完一個南瓜...(一個南瓜, 足足煮了3-4次先食哂)....... 再做改良版, 今次主要用PUMPKIN and oat wheat, 沒有麵粉, 啖啖都是PUMPKIN, 很正呀.....衰衰話的..............., 今次就很成形.........


3 則留言:

  1. 嘩~~一定好好味啦~~
    得閒來我blog吖, 我好鐘意四周圍睇blog架
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=2403
    [版主回覆11/24/2008 16:58:00]謝謝.

    回覆刪除
  2. 你個蟹黃蒸蛋真係無懈可擊呀, 充滿了媽媽的愛心, 我俾你十個勁呀! 我都想食呀, 不如試吓用蟹柳咯!
    [版主回覆11/25/2008 21:38:00]謝謝....  , 係BOR......., 用蟹柳都好味. 下次嘗試下.

    回覆刪除
  3. E餐真係好豪好正呀,衰衰弟弟有咁錫佢的媽咪......衰人先生有咁識煮嘢的太太......好幸福呀
    [版主回覆11/25/2008 21:37:00]唔好甘講啦, , 甘 豪無幾何KA.  我更加煮野不叻, 只是食到入口 ONLY. 

    回覆刪除