Pages - Menu

2008年11月6日 星期四

今天的冬茹蝦米土魷燕麥肉餅

看 "so good" 教蒸肉餅, 心思思想嘗試下.  諗住今晚買舊梅頭自已正爛.  加埋我自已諗的料.  上次買了個燕麥糠, 個sales 話可用來當豆粉......我見肥媽都有教....甘就買了. 其實我是用來正cookies的.  今次正肉餅先.


以我甘lazy點會自己正爛肉餅呀, 今次都是貪玩.....haha.............下次我估我會買番肉碎的了.


不過, 下次用 燕麥 做送如果衰衰喜歡都很好, 因為衰衰不食粥  類的.


 


我正了都有30分鐘, 都 不似碎肉, 照蒸...... 個味OK的.  但有D似粒狀, 我沒有話比衰人知是肉餅. 如果不是, 佢會話不似, 出面食不是甘.  .(十句8句......), 佢以為是蒸肉粒食, 就沒有講什麼.  HAHAH.



見有豆甬, 買了細蝦, 炒粒粒.



在JUSCO $10 店買的.  超方便............. 



茄汁意粉.



 


 

沒有留言:

張貼留言