Pages - Menu

2008年11月21日 星期五

OMEGA FISHOIL

 


這種魚油是在bk同個agent買, $168.00 (60粒), 是橙味 chewables. 以為是糖, 原來都是有魚油在內的. 衰衰話咬開有魚油流出, 之前衰衰食開 smartfish, 但smartfish 有  奶(cream) , 我怕有些化學品沒有公開成份.............所以都是轉其他牌子.


比衰衰食時, 話是糖, 佢食完話不是糖bor.  不是太ok.  我話:  ho, 不是太難食呀, 衰衰野話:  不好味, smartfish 好些........ ,


甘我話:  一日一粒, 買了唔難食都食完這盒呀, 大少.  幸好, 衰衰都肯...


 


比佢食魚油, 是望佢可以改善 (專注意力) 的問題... 對發育中的腦部有幫助....所以唔太貴都想佢長期食啦.... 上次我看過有本書, omega 3 真係對腦部很有幫助  最重要是不是化學野. 天然d.   .但現在d 野, 長期食的話, 都唔知有沒有後遺症, 很怕呀..........很矛盾... 無論貴同平都可能有不應該有的化學品.  很恐怖...........



 


後記:


衰衰話咬開d 油是沒有味, (not sweet), 我教佢不如用水吞了, 不需要咬, 佢都ok. 但佢竟然想到:  沒有咬開, d 營養會不吸收,  甘都比佢想到....衰衰都有想像力.........我話d 油會在肚裹消化.  衰衰話甘就放心, 衰衰真是長大了........

2 則留言:

  1. 我都有俾佢地食smartfish, 佢地超鍾意呀!
    [版主回覆11/25/2008 17:31:00]怕不怕有cream (milk), 三xx.安呀??
    避得就避.........

    回覆刪除
  2. 係? Made in China 架?
    C 囉!
    [版主回覆11/26/2008 12:06:00]不是, 我剛看過是話挪威入口, 但之前的外國巧克力用了中國入口的milk powder, 所以我怕佢的cream都是用中國入口的raw materials, 這點是不會知道. 佢不會disclose raw material 是不是用中國野ma. 唉, 防範下比較好些.  現在比小朋友食的野, 都是左看右看, 出產, 成份..........
     

    回覆刪除