Pages - Menu

2008年11月14日 星期五

2008年聖誕節去 探訪 中國 貧窮村莊及兩地小學生交流



其實這個活動是小童郡益會在暑假的活動, 因為剛巧地震, 怕危險, 所以再在聖誕節舉行.


這間小童郡益會, 衰衰在3YEARS 就參加到現在. 不過上了小學就少參加了. 之前常參加一些PLAYGROUP 同一日旅行...D 姑娘都熟悉衰衰, 看住衰衰大了........


暑假取消了, 我都想, 因為之前報了, 我都怕危險, 但唔好意思話不去. ....., 今次參加, 是想衰衰看下不同環境的小朋友, 望佢可以領會在香港是很幸福的.  至於我, 就當然覺得是超辛苦團, 最慘是D 姑娘都叫我考慮清楚...不過, 這些真是難得的體驗, 所以都去嘗試下啦...........


11月初, 姑娘見我沒有再報名, 打電話比我通知我..., 以為我不知啦, 其實是, 聖誕節這個黃金期, 應該去些開心團MA. 所以我都沒有報........衰人就想去, 不去之間......., 點知, 一星期後, 姑娘再打比我,  我再唔好意思的答應了. 姑娘話留了位比我們, 算啦, 當去旅行啦..........


上次的行程:


1.  直通車去廣州........會參觀一間小學, 跟著分配一家庭, 我們會在這家庭住一晚, 及一起用膳.............


2.  在廣州小學玩攤位GAMES, 香港小學生每家庭設計一攤位.


(那時, 衰衰已設計了 (FISHING) 的 GAME)


3.   與廣州這班小學生同家庭一同探訪 山區 村落, 同樣, 會分配一個村落的家庭, 體驗下田及日常生活.  因為D 屋跟本不可能比我們香港人住的關係, 我們住當地的賓館.....


(3日2晚)


每人$500.00, 要另外預備給廣州家庭 同 山區家庭 的禮物.....


**我怕不慣住在陌生人的屋同不慣食山區的食物.....不過, 都是 3 日ONLY......


 


 

沒有留言:

張貼留言