Pages - Menu

2008年11月15日 星期六

1/2 年一度的SOGO SALES

 


 


今星期開始 SOGO THANKFUL WEEK. 星期五晚, 衰衰去NORTH POINT 畫畫, 畫完去SOGO 剛剛好.


 


嘩, 去到SOGO, 真似 D 貨是不駛錢甘, 多人到暈呀........., 香港人真有錢.  經濟衰退都買野...........,


 


我本想買CLIQUIE 的 SKIN CARE SET, 但限量100SETS, 晚上去到已賣哂.  同衰衰一起, 是不可以買到野的.  只是急急的去了我至愛的 KITTY T-SHIRT, KI.LA.RA....., 買了4件3折的T-SHIRTS.  折後每件約 $80.  底呀, 每次特價都買的.  原價就不會買啦.....



同衰衰講條件, 陪我買/等我的時間, 要比回相同的自由時間比佢, 結果, 衰衰野竟然話是1小時, 佢自己數 KA BOR.  算啦. 一小時就一小時啦......到佢看玩具, 我都話一小時, HAHA, 大家打和.........., 無數...........,


買了2件 UNDERWEAR 比衰衰.........



 


 


到衰人趕到, 我們到了 11/F 的SOGO CLUB 食飯,  有一間CAFE, 都等了 1/2小時先有位, 等的其間, 可以去11/F 的書店看書, 見到有本教日本食品的. 真好, 有些常食到的, 真是可以自己簡單煮到, 這本書很日本FEEL, 是台灣出的.


 



順便入了SOGO CLUB, 有 快子 送, 叫衰人都入會, 有2對........



最後, 去了 SUPERMARKET, D 人多到似打仗, 入食物甘........我們都買了一些超特價貨. 紅色罐的是有機豆奶, 在點點綠買開要 $180, 那天在 SOGO 賣 $132...... 所以買了2罐...., 其他都是 食物類, 不覺, 不覺都要 $650.00.


最後, 共買了 $1300.00 , 不足夠 $1600 , 停車場只可以 FREE 1 小時... ..


 



比錢都要 等呀.............


 


 


沒有留言:

張貼留言