Pages - Menu

2008年11月14日 星期五

PUMPKIN 燕麥忽油餅

肥媽教的.


燕麥:  1 碗, FLOUR 1/2碗, SALT (少許), OLIVE OIL (少許), SPRING ONION (少許), EGG (1隻), 魚露 (少許), 水 (1碗), PEPPER (少許), SESAME OIL (少許)


自己可以增加 碎肉, 火退等....


 


全部 MIXED.  後煎即完成


今次我就增加了PUMPKIN及蝦.........., 其實我要消滅/煮 上次日本另一個pumpkin....., 都放了接近一個月, 不過還沒有開, 就不會爛.......


加了燕麥, FLOUR, SALT, OLIVE OIL, 魚露, PEPPER.........及蛋............., 下次可以加小D水, 因為加蛋後會轉稀...要再落 FLOUR AND OAT WHEAT.



MIXED WITH PUMPKIN/蝦........



最後加了 SPRING ONION.........



起初煎了一塊嘗試, 發覺不夠PUMPKIN, 再蒸了PUMPIN加多些..........., 因為以前個塊食不到pumpkin的味.......



完成品......煎時比較難黏合, 下次不要增加蝦這類大件的.  我估碎肉比較好........


衰衰話(VERY GOOD BOR)...........食了很多......., 比之前第一塊好味........, 因為佢鍾意食pumpkin的.


我發覺 加了的 燕麥 , 食不出, 但有種香味............


衰人都話OK, 但很 易飽 BOR, 食1-2個已很 快飽 ..........我話比衰衰是我自創的,  HAHA, 都難做的..(是誇大了少少).....因為衰衰話在出面沒有食過,  衰人話很易的.  MIXED 同煎就得.BOR , 我話仲有材料, 你入去MIXED 同煎比我們食啦.............正衰人, 就是永遠不欣賞別人的EFFORT.  常常以為 (我) 做到的都會很易.



 


在 JUSCO 見到迷你西瓜, NO SEED, 美國FORMULA, 中國種, 我估的. 因為我見有簡體文字, $25.9. 


沒有留言:

張貼留言