Pages - Menu

2008年11月10日 星期一

衰衰與奧地利老闆晚飯

 


今次老闆個女到來, 次次都叫我叫衰衰出來食飯, 但次次都WEEKDAY, 我都很難安排, 今次是星期五晚, 星期六衰衰不需要返校.  就叫衰衰出來.  AUNTIE BARBARA 很喜歡衰衰, 細個時, 已話佢很 SOSO, 因為衰衰不怕陌生人, 口水多個茶囉....有時都很怕佢, 衰衰講下講下, 講了很多我們家裹的日常事, 一時話我迫佢做野, 一時話我不比佢看電視, 聽了以為我是惡媽媽, 童言無忌...........................


今次我提意去布袋澳, 上次我去完覺得如食海鮮, 布袋澳會便宜過西貢.  次次都是去都會海逸食BUFFET, 不底及悶了.  今年都食了3次.  仲加了價 $400+ 一位, 真是很不底.......


布袋澳都很有特色.  現在去就是最合時間, 因為不熱, 那裹沒有冷氣的. AUNTIE BARBARA 很喜歡.  去到有間 TEMPLE, 佢竟然裝香同比香油錢.  超搞笑........


今次不需要等位, 但都很旺...... 我們去了發記........., 比較出名那間, D 味是比另一間好, 我們 5 大1細, 叫了:  海鮮湯, 魚, 鮮油魚, 蟹, 蒸聖子, 菜, 京都骨, 蝦.......共 $1400.00, 不需要加一.....



很大條魚呀.............



新鮮   SQUID..........., 很滑..............



衰衰同AUNTIE BARBARA很FRIEND, 孟講學校的野...... 大人聽到都笑都收不到.......衰衰話佢在學校的 敵人同學, (BAD GUY), 講點樣指揮其他同學對付佢地的敵人, 因為衰衰班中有2組, 一組是 IVOR'S TEAM (GOOD GUY), 一組是 ADRIAN'S TEAM (BAD GUY), 衰衰在家都常講這些野, 因為是佢在學校最喜歡玩的.  同學間是很好的. 只是扮GOOD AND BAD FIGHTING BOR.  FIGHTING 中, 點樣想些古惑野令當值老師以為佢地做運動, 不是FIGHTING....... 當中大人聽了, 就會超搞笑.............


 但我怕AUNTIE BARBARA 悶, 點知AUNTIE BARBARA 覺得超搞笑, 很有趣, AUNTIE BARBARA 有2個兒子 , 都已大了.  所以佢都很明小朋友的心理............, 最衰K先生的女女不舒服, 如果不是小妹妹都出來, 衰衰就有人同佢玩.  妹妹剛2YEARS, 很得意的.............



等衰人取車, 衰衰都不停.......



 



這張是在 2004年影的, 那時衰衰是 4 years old...........

1 則留言:

  1. 我覺得Ivor好叻仔, 很親切, 很容易便可以好friend~ 真好! 我兩個都好怕羞, Wallace好少少~
    [版主回覆11/11/2008 10:20:00]真是過獎啦, auntie, 衰衰就只是叻在把口........., 其他就.................

    回覆刪除