Pages - Menu

2008年11月20日 星期四

老少平安

 


 


今晚買了豆腐, 魚肉, 做超簡單的老少平安........加了些蝦米, 好味很多....



一個PUMPKIN真係食了很耐都仲有, 煮極都煮不完,


今次是PUMPKIN, 豆鼓炒磨茹蝦仁.


雪櫃仲有PUMPKIN, 遲些要將佢煲湯



衰衰鍾意食這款米線, 很新鮮的.  方便同好味


1 則留言:

  1. 上次睇過亞蘇既老少平安
    都好想煮呢個呀, 大又食得, 細又食得!
    你日日都煮飯架?
    [版主回覆11/21/2008 12:31:00]楩係不是啦. 我都想日日有飯食.  但我煮完食完, 已沒時間同哀野玩, 看書等...., 我會很倦, 無心機同佢講啦....所以唔可以日日煮, 很煩ka, 我煮的話, 衰野就食多些, 你知佢甘廋. 我都想佢食多些....我唔陪佢, 佢就唔做正經野....只看tv同玩......., 真係分唔到身....如果衰人似小柔daddy緊張下衰野的學習, 我就可以日日煮.....

    回覆刪除