Pages - Menu

2009年7月7日 星期二

簡簡單單家常飯

甘簡單的家常飯, 對於我們一家都唔係經常食ka..因為我懶囉....haha.......


專登買了細薯, 玩下我新買的玩具, 陶瓷刀.....



果然, 30分鐘後, 絲毫沒有變色....正......



今次就係再玩我新買的玩具, LC 煲 - 雞粒豆腐煲....水多了少少.....


個生鐵煲有了食物, 果然重呀, 我單手提著都唔夠力, 要雙手呢.



之前在日本, 很興早餐食依種魚.....見有特價...買來試下...



焗脆都OK.., 不過甘既價錢都係食新鮮魚.... 舅父幫我買的 THAILAND 自制 甜酸 醬, 在荃灣街市地道 THAILAND 人賣喎, $23@, 很野味..


衰衰一見話唔鍾意食硬魚喎...佢只鍾意蒸的, 我叫佢食一啖, 就話好食, 因為啖啖肉...



這種溫室菜, 很得意...$15@




 



在 JUSCO 有日本直送西瓜, 見唔係太貴....



原來有 SEED 的....唔知點解, 很林, 有很多沙....都甜.......


沒有留言:

張貼留言