Pages - Menu

2009年7月28日 星期二

燕麥 / 鮮果汁 早餐

衰人話以後要食燕麥片做早餐,佢 自己唔買, 無同佢買就 e e o o, 怕了佢, 去開 jusco, 都幫佢買包, haha, 唔係衰衰食既野, 當然以方便為主啦....想買即沖比佢tim 呀, 不過, 都係買d 沒有精制過的....快熟, 唔駛煮的....


心想, 食 燕麥片要配奶類, 米要日日幫佢買鮮奶....很煩呀............


如我所料, 今天, 幫佢買了 yogurt drink - 十字牌新出的...配燕麥, 這個很方便, 浸一會已林了, 唔駛煮...


都係 e e o o, 話要出邊早餐果d 熱的一碗碗牛奶麥片喎, 很易煮喎喎喎,


記得之前買過即沖的燕麥片比佢做早餐,


有人話,


早上唔飲 熱野....(那時是冬天, 專登買些熱飲啦)


咁 少少熱水, 再加凍水啦....


有人話,


唔熱唔凍, 很難飲喎......


再心想, 現在夏天, 就食凍奶浸燕麥片啦.  無啦啦話燕麥片係熱食喎......


如果個衰人唔係平時奄奄尖尖, 我都會比心機煮野比佢食,  10次有9次都奄3奄4....


我立即話:  可以, 你鍾意點食可以自己煮的


haha, 即刻沒有野講.....先生, 唔識煮就唔好奄3奄4, 特別係煮野比你既人唔係工人呀...我只是好心幫你煮 ..........., 仲要幫你買埋,   謝謝都無句.......



現在慣了買些生果, 早上可以用攪拌器攪鮮果汁比衰衰做早餐, 覺得有益, 特別係衰衰唔肯食菜, 食多些生果都好啦...


今早有時間, 都做埋比自己.........火龍果汁..........


正呀, 一個剛剛好, 真材實料......對比我在果汁店 $10 杯的, .鮮甜無比呀


今天利誘衰衰嘗試火龍果, 佢唔食火龍果KA...., 攪了杯比佢, 加了小小HONEY, 佢鍾意喎, YEAH, 佢可以食多種生果....下個目標, 要利誘佢嘗試 奇異果, 這2種生果佢唔鍾意黑色的粒粒喎.....


如果, 每天早上, 有人已做了比我做早餐, 真好....


但發夢想下就可以囉..........haha........


1 則留言:

  1. 呢個真係一個令小朋友容易吸收既方法!
    [版主回覆07/29/2009 12:28:00]嘻嘻, 很開心, 因為計劃成功..

    回覆刪除