Pages - Menu

2009年7月24日 星期五

衰衰今日9 歲生日

今年應該係第一次唔請假陪佢....因為大假所余無幾,


衰衰話要去 OCEAN PARK 的夏水禮.......


(生日當天, 衰衰可以免費入場)


上年我同佢去玩, 衰人沒有請假, 我同佢轉了2次車先到,


勁曬, 夏水禮勁濕, 個 BACK PACK 勁重 (有濕了的衣褲, 衰衰的鞋)


辛苦到我 C C 下.......


今年, 難得衰人要清假, 媽媽有籍口話沒有假, 可以唔駛去.......很開心........


**********************************************************************


一早, 同我 的寶貝 講 HAPPY BIRTHDAY.........


做了一個佢超鍾意的 MANGO SMOOTHIES 比佢做早餐


小朋友, 今天玩得開心些........衰人辛苦哂啦...媽媽就係冷氣內的公司舒舒服服的打BLOG,  嘻嘻.....



 

1 則留言:

  1. 陪小朋友玩係最最最辛苦, 但又最最最開心, 因為可以返老頑童麻
    [版主回覆07/26/2009 10:30:00]係呀, 見到佢玩得開心, 自己一樣開心, 如果有冷氣, 我係10分願意的..不要在夏天去公園就得啦.

    回覆刪除