Pages - Menu

2011年1月13日 星期四

蒸蒸蒸@miele 小姐

 


買了miele 小姐都沒有認真善用


今晚天寒地凍


雖然唔想煮


但係都唔想出去食


就想起全蒸宴


試下miele 小姐


預備了食物, 仲等d 飯煮熟


先蒸10分鐘


衰人見我咁得閒看tv


問我唔係煮飯食咩, 等外賣呀


haha



很簡單的餸同超懶的晚餐


蒸紅鮋 (百隹魚檔, 菜檔都無蔥, haha, 連蔥都無用 )


蒸炸菜牛肉


蒸菜芯




用5分鐘 蒸菜都已經ok啦..


連油都懶開火, 樣衰左少少



 

6 則留言:

  1. 衰人見我咁得閒看tv問我唔係煮飯食咩, 等外賣呀 => 好好笑呀!! m 仔真係好方便,如果平少少又細少少我都好想買呀!!
    [版主回覆01/13/2011 14:52:00]佢真係以為叫外賣..我都係第一次煮飯係一次過搞掂...
    MIELE 小姐身價真係高既..不過都物有所值BOR..考慮下啦..我都覺得佢很大部..

    回覆刪除
  2. 我成日都整全蒸宴架,因為懶呀,食完飯只係洗碗,唔洗抺爐頭~

    回覆刪除
  3. 又真係好方便喎! 好羨慕! 如果佢唔係咁貴我諗我都會買呢!

    回覆刪除
  4. 唔用油仲健康啦, 蒸真係好!
    [版主回覆01/13/2011 14:50:00]都係既, 不過傳統係用油, 其實真係有同無, 都沒有大分別, 係賣相問題..

    回覆刪除
  5. 我 都想 係 S ogo 敗一部! 我 想問銀紅色的 中文食譜書係唔係隨機附 送 ? 為什麼 sogo sales 姐姐 說 舊 model 冇銀紅色的 中文食譜書 ?

    回覆刪除
  6. 我都想係sogo 敗一部! 我想問銀紅色的中文食譜書係唔係隨機附送?為什麼 sogo sales 姐姐說舊model冇銀紅色的中文食譜書送?

    回覆刪除