Pages - Menu

2011年1月21日 星期五

德國@戰利品篇..

很有心機的寫完日本油雞, 原來德國油雞仲沒有寫完...今天寫埋佢, 唔想爛尾...haha..留為紀念......


唔駛問, 一見佢個色, 就有少少鍾意左佢.......swatch



個衰衰見我買, 佢總係要尋找d 野買...這個款佢有2套, 之前果套係我老細數年前送比佢, 佢最鐘意個指南針, 但係就丟了, 一模一樣都要我再買...真係很唔想...


但係這個旅程佢真係無野啱佢, 衰人話比佢買些紀念品...



LV, 當然不會錯過啦...同衰人一樣的 銀包...




我想買的 NEVERFULL, 係德國去了2個城市都無...中SIZE..得大 SIZE 和 小 SIZE, 大就太大, 小就真係太小...


買了個細袋..



很喜歡白色格子, 買了個 SPEEDY, 都有 香港 7折



回港後, 覺得個細袋真係太細, 之前都知係香港店可以交換, 打去香港問清楚時, 竟然有我想要的 NEVERFULL 格子, 就決定去換了...


因為NEVERFULL 選了白色格子, 之前個SPEEDY 都係白色格子..


咁都係換埋個SPEEDY 轉左咖啡色格子


2個都很鐘意...


香港的LV SHOP 換貨係以香港價計算....2個款都以香港價計算..都算公平..




 

沒有留言:

張貼留言