Pages - Menu

2011年1月20日 星期四

孜然雞塊/煎廣島蠔/磨菇汁@ LE CREUSET

今晚做了很簡單的 3餸1湯的晚餐, 先煲湯, 再煲飯, 雞塊就焗的, 再煮汁和煎廣島蠔, 1.5小時完成



節瓜豆腐魚滑湯



孜然雞塊...


早上先下調味..晚上已很入味了.., haha, 專登用這個大碟, 親番d 碗..


所以隻碟大左d...



跟了sunnyma 做了香煎廣島蠔


我和衰衰都很喜歡蠔的..這個方法比炸方便, 不過我懶, 連解凍蒸了10分鐘, 縮左水..變了很細隻, 衰衰食左6隻..



蝦仁磨菇汁..



haha, 重點係中間的即摘 lemon balm



仲用了 staub 煲飯, 唔知係唔係太孟火, 今次很多飯蕉...啱哂衰人


衰衰問我點解有飯蕉....


我都唔知ka...有時真係可遇不可求ka...因為有時有, 有時無...


不過, 現在開始識用啦...滾了水煲15分鐘, 再焗住佢...就剛剛fit...唔硬唔太軟


4 則留言:

  1. 我睇唔到D美食呀,只見到D碗碗碟碟同靚煲?我想問下你個oval係咩色黎架?係咪粉紅?
    [版主回覆01/20/2011 14:37:00]haha, 我都覺得用了靚煲碟, 食都食得開心些...都無你果d 靚...我個oval 係上上年開倉買...淺咖啡色...有個名不過唔記得左..

    回覆刪除
  2. 我都係見到D靚餐具及LC
    [版主回覆01/24/2011 17:23:00]你focus 錯左啦...haha

    回覆刪除
  3. d碗碗碟碟好令令呀,同埋d餸都好吸引
    [版主回覆01/24/2011 17:23:00]haha, thanks..

    回覆刪除
  4. 你日日煮飯,甘放工返去米好趕?
    [版主回覆01/24/2011 17:23:00]我唔係日日ka...有心情先煮. 一星期 1-2次...

    回覆刪除