Pages - Menu

2011年1月13日 星期四

嬲定唔嬲呢 -- 為他人著想

我常常想教衰衰的一樣做人宗旨, 就係為其他人著想, 即係站在對方的處境想一想..


例子 (1):


衰人約左人, 尋日得我同衰衰去食自家烏冬 (老板都出名衰), 個嬸嬸倒潟左杯茶去奄尖衰衰度, 都熱ka...我很怕呀, 嚇左我一嚇, 都唔及反應...


搞到衰衰件 down jacket/庫都有少少濕....佢都立即孟話唔好意思.....其實如果我找經理, 佢都大劑.....


不過, 算啦...佢都係打份工, 一時大意.......我都沒有發怒, 衰衰都無ka...不過就唔開心, 因為搞到佢個位亂哂, 地都濕左, 拖乾都係少少濕..佢就唔likely, 因為佢最憎似茶餐廳d 地唔乾淨


隔離桌反而話搞錯, 叫我找經理, 蝦我2母子喎...唔怕同佢嘈喎.., 小朋友滾親可大可小


後來衰衰聽到其他人話投訴佢, 我同衰衰講, 算啦...你想佢無左份工, 投訴佢都無用, 唔通叫佢賠番d 衣服比你.., 用佢人工賠比你,  佢都係打份工.., 如果衰衰有傷, 我先會嬲, 就會投訴, 其實都真係幾嚴重KA..咁熱的滾水, 幸好衰衰有JACKET炸, 如果係手, 就一定傷啦.. 佢無野, 就算啦..


衰衰都明白,  就話自己有時做事都大意, 算啦.., 佢都有同理心


我後來想: 如果我真係投訴, 衰衰看了在眼, 樣樣都唔原諒人, 就唔係明事理的人啦.


例子 (2)


我叫衰衰去餐廳先取位等我...衰衰竟然話, 唔好阻住餐廳做生意, 我到了先取位...


 


haha, 我個衰衰野都有站在其他人的角度想事情, 看來佢都唔係自私的人......


我都很開心.......

5 則留言:

  1. 你教得好好呀 ~
    [版主回覆01/13/2011 14:43:00]HAHA, 謝謝..

    回覆刪除
  2. 你果然係好媽媽!!  其實好多時,言教不及身教...小朋友不知不覚間,已経吸收晒亜爸亜媽嘅日常行為同説話,係我哋大人嘅翻版嚟...你哋同衰衰都係個善良人呀,佢仲細,嬲只係唔鐘意地方濕咗而唔係唔係針對個職員...抵讃呀!!
    [版主回覆01/14/2011 10:23:00]嘩, 真係過獎啦..我都係咁諗, 小朋友有樣學樣, 所以自已的言談真係很重要..有時看tv 劇情見到個做法不對, 我都順便教佢, 叫佢不要咁做..

    回覆刪除
  3. 你教得小朋友好好呀 ^^
    我都好希望教到仔仔多d體諒別人, 不過未成功, 要繼續努力~
    [版主回覆01/14/2011 10:25:00]過獎啦...見你很耐沒有update, 很繁忙嗎?  男孩係咁ka..要慢慢日 鵝 晚鵝, 我都係咁...努力

    回覆刪除
  4. 亞咪, 你既做法很對呀! 我以前讀書時做Part Time都試過將成把塗牛油既刀跌咗落個姐姐既大脾到, 嚇到我CC吓, 姐姐無投訢, 所以我都今時今日都會對D餐廳人好好呀!
    [版主回覆01/14/2011 10:27:00]haha, 謝謝...有時張心比己...佢都很怕....無謂搞到大家唔開心啦..

    回覆刪除
  5. 你教得好好呀!現今好多人都係為自己唔諗o下人ga!! 囝囝日後一定會有同理心對待身邊的人!!

    回覆刪除