Pages - Menu

2011年1月25日 星期二

敗敗敗@烘焙用品

 


因為戚風蛋糕,


令我很想再提起做蛋糕的興趣


再看了亞芷老師的step by step


很清楚


相信照跟應該唔會唔得掛


不過, 除了買了部焗爐


仲要買用具


於是再要去敗敗敗


買了 kai 的模


之前唔明點解咁貴


見其他人都話佢的出品


係唔同些的


於是我都買番個


可以防止失敗


hk$198 (18cm) 係一田買, 比起其他模, 真係很貴呢


17cm 係citysuper 要 hk$238


真係唔明, 大些仲平些..




仲有買了個 cutie lemon zester



仲有就係淘回來的





這個超級方便,


我見上次LC CLOOKING CLASS


NELLIE 都有用, 佢仲話係美國買


我們的同胞


唔知係抄定係發明


不過真係很方便


再買多個比婆婆用




 

7 則留言:

  1. KAI模最好買銀那種。係CCSUPER買有10% OFF + HSBC。 另外唔同SIZE,份量有別。 
    [版主回覆01/26/2011 10:51:00]下, 真係謝謝你話我知, 我都覺得奇怪, 咁我去換番個白鋁 17cm 先...

    回覆刪除
  2. citysuper果個係白鋁,你呢個係易潔料,唔同架!我地都用白鋁,如果你未用拎去換啦!白鋁、白鐵好用D架!同埋戚風食譜多數都係比17cm 或20cm架!
    [版主回覆01/26/2011 10:50:00]下, 真係謝謝你話我知, 我都覺得奇怪, 咁我去換番個白鋁 17cm 先...

    回覆刪除
  3. 我都係第一個買左易潔,跟住先買番白鋁,白鋁先得嫁(同埋17cm最好用,發得最好!)
    [版主回覆01/26/2011 10:49:00]咁我要去換先得啦.

    回覆刪除
  4. 呢個咩用嫁?
    [版主回覆01/26/2011 10:49:00]係cut 蔥絲的, 我見 $10 店有呀, 我依果只係 rmb$3...買埋玩下囉 haha

    回覆刪除
  5. 呢個mould我都心思思,結果費事3分鐘熱度,買左個平既,都整到,我都想再整呢個蛋糕,但整完要洗我就熱度冷卻
    [版主回覆01/26/2011 10:48:00]依個蛋糕很少有得賣...很軟, 很正...係啦..現在很少見你做蛋糕, 見你以前常做ka...

    回覆刪除
  6. 請問可以比個garlie野既淘link禾嗎? 上次上堂真係見Nellie 巧方便丫~~
    ps. 你...未交功課既...
    [版主回覆01/26/2011 10:47:00]留左比你度啦...唔好踼穿我仲 ...未交功課啦...我懶ma..大制作要去買料ma..

    回覆刪除
  7. kitty刮刮好令呀...
    [版主回覆01/28/2011 11:15:00]HAHA, 謝謝, 你可以叫仙女幫你一起買, 同一間店的.

    回覆刪除