Pages - Menu

2011年1月14日 星期五

本地漁農嘉年華 2011

今年約埋婆婆去看, 都幾多人, 婆婆買了很多食物呀, 咸魚啦, 魚肚啦, 蝦乾, 花膠啦...反而有機菜佢就只買了小小..


咸魚果d檔, 真係很搞笑, 度度都有代表, cheung chau, 大澳, lantau island, ...


今年d 蘭花很美, 很想買番去, 不過我唔識種..怕佢很快謝..都係 $40-80





最開心係買左這盤有機的 lemon balm... $60


常常想種些香草...每次用少少可以即摘


衰人很唔想我種花, 不過我種親都衰的...haha...


衰人一見我買, 就話等佢幾時拜拜喎,


我上次都有買 rosemary, 2個月就衰左...


今次我一定一定比心機種佢先得


哥哥教我用洗米水, 2-3日淋水


用雞蛋殼比些養份泥土..


lemon balm, lemon balm, 你唔好謝呀..


住係我家耐些啦........haha





 


 

6 則留言:

  1. 加油加油,比D心機種,你今次一定得o既~
    [版主回覆01/17/2011 17:47:00]THANKS..I HOPE SO...

    回覆刪除
  2. 種野有時都要睇天時地利人和的,不過有心機便好,加油! 人地話lemon balm好香,我都想種呢!
    [版主回覆01/17/2011 17:47:00]係呀, 有種檸檬味..很香...你有露台, 種啦..

    回覆刪除
  3. 等一個月又post 張lemom balm既相出來看看你既努力呀!
    [版主回覆01/17/2011 17:46:00]你考我姐...如果佢係到, 我一定影比你看...HAHA

    回覆刪除
  4. 多謝到訪, 下次記得留言呵!

    回覆刪除
  5. 成盆 lemon balm 好養眼啊~~
    [版主回覆01/17/2011 17:45:00]HAHA..THANKS

    回覆刪除
  6. 我都覺得自己養好難,通常好快就、、希望你成功。
    [版主回覆01/17/2011 17:45:00]真的嗎,  我都想可以一直KEEP 住佢..

    回覆刪除