Pages - Menu

2009年5月25日 星期一

SOGO 血拼記 PART 1

記得上次 SOGO THANKFUL WEEK , HSBC 都有10% REBATE, 今次都是, 可能專登的....星期五晚, 同衰衰去看下...


衰衰今次就沒有收穫, 本叫佢選定生日禮物, 點知佢話要 PSP, 衰人今次反而唔讚成, 我話, 依D貴野, 超出我的預算, 叫佢要問下婆婆, 兒媽, 舅父, SHARE 下個COST 先得..., 上次部 NDS 都係甘...


而我呢, 就一早去買 上次SALES買了很好, 想再買的 日本 HARIO 玻璃瓶..佢的玻璃超輕, 仲要係 MADE IN JAPAN, 我先係比佢的 HELLO KITTY 系統吸引, 買了用過, 連衰人都話OK, .本只想買一套3個的玻璃盒, $125, 見有想買很耐的 HELLO KITTY 玻璃瓶 $188, 買一送一, 忍唔到買了...見有個新出的茶隔玻璃瓶 $79, 同上次一樣, 買野有特價 $29 的玻璃瓶, 買定2個先...,看番自己上次的BLOG, 原來每樣都竟然加價了$10, 仲話經濟差..... 



買了個康寧膠蓋, FIT 哂之前買的碗, $20..... 



見到個很得意的鴨子 WOK, $63.....係煎下 PANCAKE, HAM 咁, 都係買來玩下.



當然唔少得去 HELLO KITTY 買我的 T-SHIRT, 3折, 每件約 $75



終於買了個 SOFT LEATHER BAG, $498....之前都想買, 今次終於買了........., 奇怪這牌子不出名, 至少我唔識啦, 但D 袋都唔平, 個 COUNTER 就多人到嘔.........



PART 2 --係今個星期五再去過, 因為 HSBC 個 QUOTA 係每日最多買 $1000內先有REBATE....都已經用埋衰人張咭了............


仲沒有去超市掃貨呀......


 


 

3 則留言:

  1. 依家個市道其實真係唔似好差,可能大家都預咗第日D嘢實升返~~~
    [版主回覆05/25/2009 21:50:00]係啦....個市真係唔太差.

    回覆刪除
  2. 好耐都無去過sogo囉! 我都想轉過個盛水樽, 因為用緊膠樽, 吾係幾好!
    [版主回覆05/26/2009 17:17:00]係呀, 我就係用膠樽想轉玻璃瓶, 此牌子真係很 good, $29 果個你鍾唔鍾意, 其實我見平買多的...., 心想買來送比人or 遲d 用, 不過, 當然用 hello kitty 先啦...比了一個我媽媽, 上次果個都沒有開, 所以如你鍾意, 可以比你ka....., 唔好介意甘平bor....

    回覆刪除
  3. 哇!真係血併喎!Happy?
    個鴨仔pan超得意呀!我買o左1個麵包超人pan呀。
    個HelloKitty壼我都有一個呀,係10年前係日本買架。貪佢個玻璃夠薄,好輕。

    回覆刪除