Pages - Menu

2009年5月23日 星期六

超級血拼 @永安

這星期實在太多 SALES 啦.....每間都很多人呢....


衰人同衰衰去買 WIL GAMES, 我話不如車我去永安比我 SHOPPING, 就係甘, 我就在永安溜留了 2小時, 但都仲想買, 但心思思要考慮下, 因為大件同貴野, 在SOGO 買可以有 最少 5% 拆扣 (SOGO CARD) , 星期五 (HSBC)仲有 10% REBATE,  個衰人叫我去看醫生喎, 話我有買野心魔喎........


真好, 唔駛心掛掛個衰衰, 我一去已上去廚具部啦,  8下, 看下, 都1小時, 仲想去玩具部看 LEGO 啦,  小朋友物品啦, 男士部幫衰人買HOM啦,  看超市啦.....結果都係唔足夠時間.....


家品有 7折, 竟然比我見到有 CUT 蘋果器. 想買很耐, 但見到的都很貴, 過 $100 元, 今次 $55, 仲有 7 折, 折後 $38.00, 這價錢就可以買來玩下...., 真係可有可無的



衰衰很鍾意這件毛巾衣, 穿過頭, 比佢去SWIM 完用就最好 $50....回來後, 心想早知買多1件



BOY'S UNDERWEAR $12@



嘩, LEGO 有8折, SOGO 話有9折, 但全部貼特價, = 無折, 因為特價係沒有9折的...買多數盒比佢暑假玩... 這款有教一些 MOTOR 原理, 衰人都話好...大的 $183, 細的$95



買下, 買下, 過了 $500, 有$50送....., 過了 $800, 抽中了 $10 COUPON, 在超市用了....., 超市多人都似免費甘, 都是買了數樣就走啦...., 因為一定要買台灣的肉鬆, 全家都超鍾意...甘就買了過 $1000元, 仲要有野沒買, 問衰人就話無用云云.........再我講2講, 就話買囉, 你用.........., 佢講完= 無講.......


本想星期日再去, 但黃雨都唔知去唔去好, 因為想買 UJI 有張 HELLO KITTY 珍珠 QUIT, 超軟同很美, 全粉紅色, 心想去SOGO 買, 但回來看特價LIST 話這價錢定這款得永安先有....心思思中........ 


仲想買個什麼鈦金屬WOK...., 德國寶個煲湯鍋....., 其實都可有可無......女人就係甘...HAHA

沒有留言:

張貼留言