Pages - Menu

2009年5月27日 星期三

衰衰 lunch box -- 27/5/2009

2009年 5 月27 日


蟹柳/日本魚蛋/ 本菇/粟米芯/蛋  茄汁炒飯


 



 


衰衰星期四放假, 我都傻傻的, 原來星期五都放假 (自己學校假期), 我都是星期一看通告 remind 先知, 再看唔到, 就麻煩啦......


這是今星期最後一日的上學午餐了........將雪櫃有的食材樣樣一點....都已經很多了.用茄汁/糖/熱水同炒, 但唔知係唔係太少茄汁, 個味很淡, 再加了些茄汁, 先夠味.


唔知點解個色都唔似茶餐廳的西炒飯.........


余下少少, 唔好 SIDE, 做了我的早餐, 第一次早餐食飯....除了在日本....嘻嘻


星期一先發覺原來沒米, 叫衰人幫我買, 話唔見有珍珠米, 買了普通米, 食了數天總覺得珍珠米好些, 要捱完5KG先可以再買番了.....


 



 


 

1 則留言:

  1. 我都係食珍珠米架。做飯糰都會好d。

    回覆刪除