Pages - Menu

2009年5月11日 星期一

衰衰 LUNCH BOX - 11/5/2009

2009年5月11日


明太子飯團  配  蛋圈, 星星薯餅, 恐龍雞塊, 墨魚粒粒...



在 $10 店買了這個長形的模, 很配合這個盒.....每樣食物可以分隔開.....D 薯餅同雞塊都是後備食物, 1-2星期食一次, 食得多無益.......


今天的蛋加了芝士, HAHA....衰衰唔鍾意奶類, 芝士....唔會直接食, .以後都係加些芝士在蛋中比佢食, 食了都唔知........


上星期五, 媽媽唔舒服, 連累衰衰要食JAM三文治, 好彩, 預備了 方包做早餐, 如果唔係, 連三文治都無得食, 就煩了.....衰人仲遲到, 校車本來唔等衰衰啦, 想開車見到佢, 先等埋佢, 開了車就煩啦...衰人可能要車了衰衰回校先返工........


一放學, 隻衰衰野就投訴衰人, 唔比早餐佢食喎, 衰人怕煩, 叫佢唔食一日, 衰衰話我以前講過唔食早餐會無力, 佢話怕體育堂無力跑喎....笑到你C呀, 衰人比了餅衰衰食當早餐, 沒有比飲品, 衰衰叫佢, 就比了我平時比佢早上飲的豆奶, 但要加蜜糖的....衰人唔知, 衰衰一飲, 話點解淡KA.....衰衰講得很搞笑, 無早餐食, 得餅, 無飲品, D豆奶係淡的...都唔係飲開果D.....午餐得JAM BREAD, 仲唔飽TIM...聽到很慘咁.....


我笑到停唔到口, 話媽媽唔舒服MA........隻衰衰野真係衰, 都唔關心問候我呀, 我話佢, 你唔關心媽媽, 只顧住自己, 佢先醒覺, 問我仲有沒有唔舒服....你話, 生兒子真係得個做字...


嘻嘻, 最後我話:  你明白一句啦.....(細) 上只有媽媽好...


 


後記:  衰衰話今天的配答很好, 很合佢心意喎, 所以食哂, 我話係你自己食哂定請了小朋友食呀, 佢話佢自己食哂喎, 因為我講過係 SWINE FLU 期間不要再互相傳遞食物, 衰衰野都記得播, 今次都聽話..........


 

1 則留言:

  1. 都話「世上只有媽媽好」啦,邊有話「世上只有爸爸好」呢!Hahaha......
    請問你個黃色小兜和大的透明長方兜在哪間JUSCO買的?我在旺角&黃埔店找了好久也找不到呢。謝謝你的幫忙。你果D picks都好得意呀,我都係未見過!不過我買o左個monkey小醬盒。
    你今天做的lunch box好吸引啊!加油!
    [版主回覆05/12/2009 10:53:00]黃色小盒剛在荃灣中心間jusco買....透明的就買了很耐了, 之前在旺角都有見過, 我在 tko買的....我都常去黃埔那間, 很小便當野的....最多可能係 north point.......

    回覆刪除