Pages - Menu

2009年5月21日 星期四

衰衰 lunch box -- 21/5/2009

2009年5月21 日


西蘭 (花粒) 菜飯 配 


甘旬/細薯/ 咖哩魚塊




由星期一想煮咖哩飯忘記到星期三, 星期四終於記得...之前一晚蒸了甘旬同細薯先...怕早上唔足夠時間....魚塊就只焗熟....


早上遲了10分鍾起身, 幸好買了蛋糕, 唔駛煮早餐都挽強足夠時間.


後記: 衰衰話唔足夠汁, 但上次多汁就流了出來, 不過, 咖哩很難洗, 下次都係用錫紙盒, 方便些....



每天都會預備一盒果汁比衰衰, 為怕無益, 因為日日飲, 其實都係自欺欺人, 盡量都避免買維他, 陽光等牌子.....買 TREE TOP, 去點點綠買果汁甘.


上次JUSCO THAILAND 節, 見有這款橙汁, 無糖, 無防腐, $10 - 4盒, HAHA, 我起初買了4盒, 衰衰超鍾意....就買了 30盒, 足夠6月份的上學日了.....


衰衰現在都變得識保護自己了, 以前佢很蠢KA, 衰人就話純囉...


點解, 有同學想要衰衰的飲品, 以前衰衰試過比了人, 自己無得飲KA...., 係媽媽唔想姐, 係點點綠買的有機橙汁呀, 大少, $9@, 媽媽都唔捨得飲呀!!


今次佢話同學叫衰衰比了佢, 衰衰唔肯, 同學想用普通的維他奶同佢交換 喎....衰衰唔肯, 衰衰話:  自己這款橙汁珍貴些 喎....., 現在可能無得賣TIM...因為上次係THAILAND 節, 個SALES 話賣完會賣 $7@, 衰衰甘都留心聽到...


不是價錢問題, 我開心係佢識為自己了.....我有教佢樣樣諗下後果, 比了人自己無得飲, 唔係話自私, 而你比人的話係要自己有多先得, 估唔到, 交換野佢都識諗  價格的分別....,衰衰野仲話, 如果 果汁先生都會考慮喎, 都係橙汁, 今次維他奶唔同種類喎........笑到你 "O" 嘴


衰衰仲話, d 同學常常叫佢交換食物, 飯盒要交換, 果汁要交換, 零食要交換, 玩具有時都交換,  點解唔鍾意自己果d喎......


我提佢, 零食就請人食, 交換都沒有所謂...飯盒, 果汁就唔好啦....


媽媽心想: ..大少, 唔好side哂我的心機 同 錢 呀....我想全部係食到你的肚子內呀...


 



 



 



 


謝謝甜心媽的介紹, 衰衰一見幅相就話要買,  $8 包都唔係貴, 我剛回家唔想再去街, 衰衰野話自己去買, 當然唔得啦....叫佢等衰人回家時在樓下會合再一起買...買了回來就已食了4塊..... SUPER YUMMY 喎, 佢超喜歡 MANGO 的....


給了2塊佢做甜品, 預一塊給佢的同學, 因為新野小朋友一定想食的..........


1 則留言:

  1. 真係好介紹,我都買o左d果汁,幾好味,又底!
    我個仔都係成日見人話要就分晒比人的。佢話人地想食又無得食會好慘喎。其實佢自已都想食架喎。我成日同佢講都要自已有得食先至得。佢而家開始識留番比自己先,後分給小朋友。
    [版主回覆05/24/2009 15:22:00]小朋友都係一樣.....HAHA..........
    D 果汁真係OK KA.....以前沒有出細包.....現在有都唔係太貴....大包都係 $12..左右..

    回覆刪除