Pages - Menu

2009年5月18日 星期一

jusco $10店 @ kln city & whampoa

看了甜心媽話 kln city 有 $10店, kln city 都係我家的浦點, 衰衰常去食豆腐花啦, 買thailand mango 啦......賣報紙啦......所以我都順便可以去看下啦.........


一去到, yi, 有9 折..........正.............零售業真係不景氣, 4月先做特價, 唔夠1個月, 再做 9 折, 真奇怪......不過, 今次超市沒有9折.........


有9 折, 個心買野都鬆 d, 雖然每樣只是平 $1 .....嘻嘻, 女人就係甘.....衰人常話, 送了鼓油比你, 你就要買隻雞.........


其實大致都買了很多, 只是保番d 倉同買些平時想買, 但沒有買, 親特價就買啦......






這個做形膠片, 很少見, 便買了數張........似新貨......但沒有熊熊那些美麗, 因為只是透明的, 沒有colour.......


試過做過在飯面, 都唔易的...個形就很難出到, 要再練習下......... 



 

1 則留言:

  1. 九龍城 li 間係咪好大好多o野賣呢?我間中都會去li 間shop1shop。另外,最鍾意去旺角創興,又係超大。
    我之前買了你的monkey小醬盒。但要check o下,個女monkey盒有好多都合不到的。我上次就係要換過。
    [版主回覆05/20/2009 12:37:00]比你提起, 立即看一看, 都ok, 我已拆了包裝, 如果唔得怕無得換, 九龍城 li 間都真係大的....我都有去過創興, 真係間間唔同...佢有分廣場,  $10 店 plus, 依 d 大些的. 

    回覆刪除