Pages - Menu

2009年5月4日 星期一

lego--工程車

之前lego 特價買了的 stock....細盒的 衰衰自己已玩了, 但唔知佢係沒有心機定怕唔識, 遲遲唔肯開大盒些的.......


星期日得閒, 就叫衰衰話一起玩.......因為我總覺得玩lego 可以 訓練很多不同方面的.  小肌肉啦, 專心啦....., 觀察啦......原理啦.........


同衰衰一起玩, 約一小時己完成了........衰衰野話喜歡我陪佢玩喎....有時我就係唔想佢樣樣都要人陪,..但唔陪佢唔玩....就陪佢啦....下次可以開盒大工程些的......, 有時創意唔係唔好, 但衰衰野唔鍾意跟圖step by step, 自己亂玩......甘我就要佢跟圖玩.......用下腦...


一盒不大不小的 lego 雖貴, 但自己在家玩, 有完成品, 有時總好過出去學野, 都要 $100-200, 不可以取回完成品..






 


完成後, 衰衰野就很滿足, 話要 show display........

1 則留言:

  1. 我都中意比Jun砌lego,因为可以吾理他,Jun会自己看menu自己砌,我就可以有时间做自己野。最衰就系砌好成日吾肯拆,边有位摆甘多,封尘!
    [版主回覆05/06/2009 17:00:00]係呀, 我隻衰野都係唔拆KA.....佢話砌得辛苦喎

    回覆刪除