Pages - Menu

2009年5月10日 星期日

2009 例牌的母親節咭

 


超簡單的 MOTHER"S DAY CARD


年年母親節食飯, 心目中都只是婆婆係主角....而衰人同衰衰都沒有為這日慶祝...每年都會收到衰衰學校例牌做的咭同禮物


今年衰衰在學校畫的咭, 問佢話 點解 母親節沒有禮物, 佢先話畫了張咭比我....比佢激C, 超簡單...仲要話, 我專登選這個顏色KA....知你鍾意...我正奇怪, 佢點知我鍾意 粉紅色呢, 問衰衰野, 佢話, 全班的女孩都鍾意 PINK KA 啦..你都鍾意KA 啦....比佢激C........


以為佢真係知我鍾意 PINK TIM.



打開, 見到 BAD GUY, FIGHTING.......


我話, 我唔鍾意 FIGHTING KA.........衰衰話, 你次次都會打嬴 BAD GUY 保護佢喎......, 大佬, 係唔係應該爸爸做呀依D 野.........甘勞動............


都好, 衰衰野心目中係 媽媽會保護佢的........


唉, 生兒子, 就係預了收一些行貨, 有咭收已很好了.........哈哈...........


沒有留言:

張貼留言