Pages - Menu

2009年2月27日 星期五

終於在 tokyo 有 namco 的資料了.........


 


http://www.namco.co.jp/ar/location.php?id=385


 


謝謝寶爸媽, 給了我這個websites.......一見我已很開心, 是衰衰想去的 game ctr 呀.......自從上次札幌同佢去玩過之後.....佢就念念不忘, 常說d game 機是日本出, 應該日本的 tokyo 有新同多選擇喎.........


衰衰中了日本毒, 常說日本 什麼都好, 什麼都好食.......唉, 我們中國人真要.........反省下.....小朋友都分到.....不過, 我都有責任, 常買日本野.......特別是最近中國的食物出了問題後...................


當一話決定去 tokyo, 衰衰就第一時間叫我去 namco, 但我唔知點解 search 唔到有相的, ...d 旅遊書沒有介紹bor, 很怕唔比小朋友入............, 今次一見有咭機, 是namco 應該比小朋友入啦..........終於有概念了..........放心哂...........如果唔係, 除了比衰衰 日日 鵝叫我 search 之外, 我都會唔開心, 在日本同唔到佢去玩 games.....


有了資料, 就放心plan 行程了.........


另外, 應該仲會去 banbai museum 同


SEGA GIGo 全幢都是玩 game 的.., 不過就唔知比唔比小朋友入.........


http://www.location.sega.jp/loc_web/ikebukuro_gigo.html


我都知太24考, 不過, 算啦.......遲些衰衰大個, 你同佢去, 佢都唔想同你去的時候.......


都有現在玩過啦...........haha........................同我在日本同香港, 都見到陪/等 兒子玩 card game 的媽媽.....就知唔係只是我一個甘...........


 


 


 


 


 

3 則留言:

  1. (i)真係好幸福, 有個咁錫佢既媽媽! 你應多生幾個, 把你的愛心分散少少, (i)多到滿瀉了!
    [版主回覆02/27/2009 17:21:00]大佬, 幾個.......唔係掛, 1個都辛苦, 2個都要認真考慮, 3個.......真係唔知可唔可應付啦..........有人幫, 有錢, 仲要唔駛生....我就想.....haha....
    我常話/責罵(i), 佢隻衰野, 就話 i hate you ka..........

    回覆刪除
  2. 幾時去呀?
    [版主回覆03/02/2009 10:21:00]easter 前 4-9 april 2009, 公假那幾日要增加附加收費由 $2000-2500不等.....超貴

    回覆刪除
  3. 終於起行呢,期待你的遊記~~~
    資料希望幫到你~~~
    [版主回覆03/03/2009 12:59:00]謝謝......有沒有其他介紹呀?

    回覆刪除