Pages - Menu

2009年2月6日 星期五

自家制--RICE BURGER

之前陪衰衰在書店打書訂的時候, 見到教做一個便當--飯做成的動物樣, 似 BURGER 咁....就想嘗試跟著做.  樣子有趣, 同時都方便.......當然, 我沒有時間同我估衰衰都唔會理會個動物樣....


今次由打開完成品看起啦...........細小的冰箱



衰衰的下午餐 -- 包括 主菜, 水果 及飲品..........



每個盒都有個小冰袋保冷的........., JUSCO $10 店貨品......都放了唔少錢在 $10店, 之前屋苑樓下商場有, 得閒便去買幾樣, 現在搬了沒有得去便宜SHOPPING了


水果就要看時令了.......現在有 STRAWBERRY 賣, 就是 STRAWBERRY, 有時是提子,有 MANGO, 就是 MANGO, 但 水果都沒有太多選擇..衰衰野很多都唔食.........


.常常想買可以做波浪型的刀, 但很多店舖都沒有得賣....



衰衰很喜歡食這種--(凡) 立貝, 為起竟然要$5一粒...超貴.......加加埋埋, 佢每餐一定貴過在學校叫飯呀., 飯堂只收 $15一餐, .....分分鍾仲貴過媽媽在公司樓下的2送飯餐TIM 呀! 


有時買一PACK 肉碎, 都要$15, 比哂佢個盒KA....., 都食哂回來KA. ...因為我叫佢一定要食哂D 送, 如果唔係, 我就唔比送佢食, HAHA...........



主菜-- RICE BURGER WITH PORK MEAT AND SALMON


加了 三文魚碎就美些........同好味些吧...........


下次可以加些鼓油, 再煎下, 變燒飯團...........



將飯加了醋同糖......



點做?? 就是在 JUSCO $10店的新發現..........平面的飯團模了.......


幸好 $10 件, 唔太貴, 買來玩下都OK, 如果唔係, 買下一樣, 買下一樣配件, 都買了唔少用具......... 



我沒有時間做到甘 CUTE了, 衰衰都話唔駛BOR.  男孩就是咁樣唔識欣賞KA 啦. 



 


後記:


衰衰竟然食哂全部 RICE BURGER, 其實都很大件, 以衰衰平時的食量, 我估佢是唔會食哂的.  用一(CUP)米= 2碗飯, 開心到我呀, 仲有, 佢的同組的同學, 話很得意, 很想食喎. 個個都話很得意, 想嘗試, 沒有見過云云.........可能衰衰覺得很珍貴, 個個都無, 得佢有....., 叫我下次再做比佢喎............., 估唔到個反應甘好...

2 則留言:

  1. 真係幸福
    [版主回覆02/10/2009 10:22:00]香港個個父母都想比兒女最好的.望佢知足已ok啦.

    回覆刪除
  2. 當然,你個仔仔一定知
    [版主回覆02/10/2009 16:00:00]望就咁望啦. HAHA

    回覆刪除