Pages - Menu

2009年2月18日 星期三

醃青瓜

上次買了一pack青瓜, 食唔哂, 仲有3條, 諗起可以醃青瓜, 便嘗試下, 上次我段估, 醃過一次, 只有 醋同糖, 都有酸的味, 但就不是太入味, 今次做下功課, 原來要增加蒜頭, 芝麻油........應該會要好味些...........



手快快, 將 d 水 溝了 salt....., 再想想下, 用 salt 是要青瓜出水, 浸了水點出水呀.......



快快倒了d 水, 只溝了 salt 在d 青瓜上...............(淹 5 mins)



準備 了 調味料, 全部家裹已有, 只買了 (醋), 上次在百佳, 只見有大陸的白醋 $5, 都是唔敢買, 去返jusco 買 日本的醋.......查實我唔知白醋/ 米醋有什麼分別, 不過, 我見 heinz的醋 都是用 米 做. 不過, 日本的醋唔知點解唔係(透明)色..........


個玻璃樽是大了點.....以前在 ikea 買的.......本想買多個小 樽, 但算啦, 費時再買啦. 衰人已話我, 做一樣新野, 就買新用具, 10個廚房都唔足夠喎............最怕我自已只是3分鐘熱度, 唔再做, 玩完就放在一邊, 現在 diy cake 用具是例子, 不過, 我一定會再做的..只是個焗爐在上次搬屋時, 剛巧壞了......唔知幾時再買過個, 衰人常說沒用, 因現在個微波爐有焗爐功能,,但我唔想用微波爐的. 可免則免...........


我考慮中的是肥媽介紹個 (德國寶) 什麼光波爐.........都要再慢慢看下個功能, 可燒雞tim



mix 在一起.........



放青瓜一起, 放在雪櫃明天試味


沒有留言:

張貼留言