Pages - Menu

2009年2月20日 星期五

thailand shop

很耐沒去 kln city thailand shop 買綠茶,衰衰很喜歡thailand 的一種 wheat green tea.  自從我用玄米茶比佢飲, 佢都喜歡, 就沒有再常買 thailand 的了.


今天, 本來想去 junma 介紹的上海店買湯圓, 但太晚收了, 順便去thailand shop 買 忙果了.  見買開, 都買些 wheat green tea 比衰衰啦........笑c, 個 thailand 姐姐竟然認得我們. 收工都等我買埋先......同問今次點解衰衰沒有同行...........我估因為我買了10枝 wheat green tea.........我估沒有香港人常到就是買 green tea 吧.............



有 一些 thailand 的水果



很多香草, 有些我都唔知是什麼



今次買了 2個迷你南瓜, 很得意, 仲沒有諗到點食 $8



thailand 很多迷你蔬果, egg plant $10



青擰 $5



原來這個, 很有益的......



再買了些做 咖哩的香葉, 遲些做煲咖哩先


1 則留言:

  1. 呢個日本都好興食架, 好多便當書都有佢, 生食打橫切似粒星星架, 好似燒燒佢or烚烚佢好d喎~
    [版主回覆02/26/2009 17:04:00]可以生食ka.......唔知喎..............
    中間有些似 (傑的黏液狀), 保護胃的黏膜喎.........有機shop強烈推介........但食多了, 個胃很脹甘...........d 黏液很怪

    回覆刪除