Pages - Menu

2009年2月17日 星期二

親子一起做餃子

 


看了柔和媽用餃子夾做餃子, 很美同看似很易. 剛巧, 樓下百佳有一些 $10店的物品, 特價 $8.8....有餃子夾賣, 便買了嘗試下......... 



日本餃子皮 $13, 比普通雲吞皮 滑 同薄



有 一些花花模賣, $8.8 , 就買來比衰衰玩下......., 佢一直想入廚房, 我常常唔比佢入, 怕佢論論進進, 破壞d 野,  倒潟熱野, 近火咁........今次佢話很好玩, 看來, 佢都有興趣煮野食......., 仲叫我教佢, .再大少少, 我可以教佢一些基本野, 煮出前一丁, 煎蛋咁...如果佢長大了要一個人去外國讀書, 都起碼自己識煮下野, 有野食.........



同時買了一把平面刀, 唔利的, 原意是做蛋糕吧......但我用來chop 細d 材料, 比衰衰用, 唔利, 很好用..........



 



做了很多葉的型, 同外框就可以chop 細做餃子, 唔會浪費了d 食物..........



留了些另一天 做衰衰的午餐.......南瓜肉碎飯



衰衰做完一次, 話很得意, 做完再做, 則是玩完再玩......佢都話原來餃子是咁樣做........我立即講佢知道食物是要很多程序先做到的....唔好side 食物, 浪費心機同食物.


back up 的廚房是亂d ka 啦..........


我都發覺自己做餃子, 有一個好處就是可以用鍾意的材料...........



開始做餃子了......一種是 南瓜肉碎餃



另一種是 南瓜墨魚餃



南瓜肉碎餃的...因我怕肉類難熟, 所以滖耐了一點.....有些已散了...........



南瓜墨魚餃, 因為快熟, 所以都還完整.........同很好味



日本的餃子是煎的, 留了3粒, 嘗試煎吧..........衰人食了..........ok..........衰衰話很好味,很脆,  仲食埋我那粒......叫我下次再做, 用煎的方法 bor..............



都是怕唔熟, 所以煎耐了少少..........

3 則留言:

  1. 你仲買得平D呀, 叻呀! 上月daddy出差開始, 小柔要求自己切橙, 我掛住照顧wall, 就讓她開始用刀切了, 少少擔心, 但顧吾得咁多, 就let go咗喇!
    JP餃子皮都你用來煎餃好味D, 下次試吓先! 你整得好吸引呀!
    [版主回覆02/19/2009 12:20:00]百隹竟然有, 仲要平些, 張單寫是consignment 的.
    謝謝你讚賞, 你個d 仲吸引啦.....

    回覆刪除
  2. 這餃子夾真係幾好喎,有得食又有玩.
    [版主回覆02/20/2009 10:29:00]係呀, 價錢實惠, 玩下都唔肉赤.

    回覆刪除
  3. 睇見都想食
    [版主回覆02/20/2009 10:29:00]謝謝, 但可能好看唔好食..  haha

    回覆刪除