Pages - Menu

2009年2月13日 星期五

RICE BURGER AGAIN

 


自從做了一次 rice burger 比衰衰食後, 佢念念不忘, 常叫我再做........所以星期二便再做rice burger........


今次, 用 三文魚碎 與飯 mixed 後.....再加了醋同糖......我估是因為以前我段估, 只加醋沒有加糖, 上次看書話要加糖同醋在飯中........ , 所以衰衰話最近的.....好味些.........


新買的鼓油小樽, 我都是超傻的.  很細的樽口, 我倒極都唔得, 衰衰見到, 話我side了那些鼓油, 跟著問了衰人, 原來是要用吸的方法, 真係唔知........


本只想比小小鼓油衰衰, 但衰人一吸已吸了入去小樽, 便算了.....點知, 衰衰竟然用哂, 我話會 too salty, 佢話多先好, 比佢激c...下次都是唔好比咁多佢.........



間了一天, 衰衰再要求食 sushi, 今次就做飯團........用日本買的明太子, 今次唔比鼓油佢.....haha......


次次食親sushi 就什麼都一件不留........但食飯呢, 就余下很多飯回來........但sushi同飯都是相同份量.........., 真你唔明..........


2 則留言:

  1. 你加糖同醋落饭都煲,定整好捞呀?我都吾知饭同醋的比列要点落
    [版主回覆02/16/2009 10:45:00]書教: 飯煮好, 涼後, 再加醋同糖撈埋.....(醋同糖要先煮熱),
    比例就沒有定的.....二碗飯量(1 cup rice), 醋是1.5湯匙及1 茶匙糖. 看你想d 飯濃味定淡味, 亦看你有沒有加紫菜碎等飯素料

    回覆刪除
  2. 你好cute呀! (i)媽 ... 倒入去... 我响citys.見個d貴野呢, 就有個泵仔俾你泵入去~ 但都係就咁吸入去方便d, 洗好麻煩架~ 小柔日日都想食蛋包飯, 我就話今個月既menu已定好了, 下個月喇~ 我驚佢食厭呀!
    [版主回覆02/16/2009 15:40:00]係呀, 沒有說明書我就唔識用, 有時有, 我都唔識用ka.......我都知自己超低能ka啦...........haha
    係啦, 佢地鍾意的就真係日日都唔厭...........

    回覆刪除