Pages - Menu

2009年2月27日 星期五

和光鐵板燒@mega box

舅父有朋友在一間專賣 餐廳 (discount coupon) 的公司做, 可以幫我買一些在名單內的餐廳, 有 6折-7折..............


和光鐵板燒, 其實已經很想去食, 但心知不會平...........上次真係食有師傅在你面前的鐵板燒已是2年前了..........., 見佢在名單內, 有折就去食下啦..........


今次買了 $500 coupon, 7 折, 實付 $350.00



叫了 $550 的 2人美國beef 餐,............日本 和午餐要 $880........, 衰人話有 coupon, 叫貴些bor.........我話都要比錢, coupon不是免費的呀, 先生.........最衰的個師傅都是在你面前, 是聽到我們的對話.........真尷尬..........haha.........衰衰仲話這兒很貴呀.........是高級餐廳, 師傅見到我們3個, 以為我們到來運吉.......


.不是什麼大日子, 都是叫個平的嘗試下, 算啦..........., 總計: $695......


實付: $550.00到...........間中一次都ok..........真係無幾何了...平日都食咁貴, 在我的概念是過時過節先食咁貴的.........


不過, 只計個2人餐折後是 $400到.........都ok的........去食過西餐都要 $200/位啦..........


2人餐  -- 我們3個人share, 另外叫了個天婦羅比衰衰, $80........., 師傅幫我們樣樣都分3份, 衰衰樣樣都食哂............, 個天婦羅有3隻蝦佢都食哂......連蝦尾個少少都叫我幫弄出來佢食埋.....佢應該今次食得多過我tim 呀..........


同媽咪影相開心d...........haha



因為玩緊nds 囉,,,,,,,,,,,不想影...........



 



全部食材..........



沙拉



師傅幫我們準備緊



首先是大蝦.......



衰衰的天婦羅



個menu 是 響螺, 但沒貨, 所以選了三文魚.......都ok



個蝦頭很好味, 煮了出來再分開就變成很少份量, 2粒mushroom 同青椒........真係食得出很新鮮



 



主菜 -- 西泠............




最精彩的情景, 火燒西冷



西冷連蒜



炒飯



我覺得反而是炒飯最好味, 原來留了少少西冷的邊做炒飯的.



炒什菜, 最不喜歡, 因為有我唔鍾意的芽菜.........



有雪糕


4 則留言:

  1. 無啦啦去食大餐? 吾緊要喇~ 最緊要一家人吃得開心嘛~ 我上次去吃鐵板燒是大著wallwall時的結婚紀念品lu! 也是為了給小柔有多點體會, 但就好開心囉!
    [版主回覆02/27/2009 14:02:00]係呀, 我們都是想比衰衰知道這種特別的餐廳..........我都覺得很新鮮

    回覆刪除
  2. 睇落好好味咁啵....   唔知食落點呢....
    [版主回覆02/27/2009 14:03:00](Empty)

    回覆刪除
  3. VERONA & ROSITTA,
    我估d料新鮮, 所以見佢只下少少 pepper 都很鮮味........

    回覆刪除
  4. 我都試過鐵板燒,但無這間咁高檔的,都幾好食,一過食完唔係好飽咁,都真係幾高消費呀!!
    [版主回覆03/02/2009 17:44:00]係呀, d 份量很小, 都飽但唔你真係飽得很緊要果種......

    回覆刪除