Pages - Menu

2009年2月9日 星期一

JUSCO 新發現

用hsbc 咭 逢 星期五 去 jusco/park'n/manning 有10% rebate, 比我知道當然唔會放過.  優惠到 2月尾........ 這2星期都有去 jusco 掃貨.  在 supermarket 發現數種好味食品:


這種豆腐很得意, 很滑, 似布甸甘........ $18




增加了 紫菜碎 同 沙拉汁, 很正........


最近衰衰鍾意食冰凍豆腐.....(冷盤), 我次次都會做一份比佢自己慢慢食, 因為今次是新款, 只買了一個嘗試.  衰衰唔知, 以為全份是自己. 甘衰人唔知衰衰次次都有私人的份量..., 點解衰人會唔知??(間屋唔係大?? 2 層), 因為佢在房打電腦囉, 出到廳, 衰衰已食哂了.........


再次發生搶食事件...超搞笑......


衰人見有新野, 就想試1啖啦........衰衰都沒有點........跟隨, 食完1啖再1啖, 每次衰衰都望著, 怕衰人取得太多, 食到3-4啖, 終於話, 這份是我的......


衰人話是大家的, 唔係你私人的.......,  衰衰先知今次要 share, 叫我下次分開2份喎......., 但每次衰人再食, 衰衰就望到佢實, 衰人就當唔知衰衰望實專登食很多次, 但每次很少份量,  笑到我呀, 我都是只食了1啖..............真是很特別同很有豆味..........但以豆腐個價錢就貴了少少..........



日本咖哩薯餅 $12.9



內裹是似薯容, 很林.....衰衰鍾意, 起初只煎了2塊比衰衰同衰人, 佢連衰人個塊都食埋, 要再煎過比衰人....我亦只是嘗試了少少........都ok的......



新近有冷凍的烏冬, 應該新鮮些吧.....但我覺得一般, 沒有特別....$25/3packs



同場加影: 一直想買有波浪的刀, 但一直沒有...上次見到圖片介紹,原來此種 cuter 的下部係可以 cut 到波浪的效果......便買了........$45......made in japan.........不是stainless steel, 都算貴.....不過, 難得見到, 便買了..........


激c 我......另一天, 比我在樓下家品店, 見到同款但細些的........只 $10.00......都是made in japan........但就沒有圖片介紹, 比我見到都唔知下部點用..........


3 則留言:

  1. 我家夏天都鐘意食凍豆腐,不過唔係日式是中式,用皮蛋、鹹蛋、䓤花全部切細細粒再加豬肉鬆放在 冰凍的豆腐上; 搞掂好簡單我都識!
    [版主回覆02/11/2009 12:14:00]係bor, 我下次可以嘗試做中式.......

    回覆刪除
  2. HSBC好似要買滿$400才有Rebate! 你就好喇, 成日可以去到jusco supermaet, 買到日本野, 我公司附近citys.超貴, 屋企附近又無!
    [版主回覆02/11/2009 12:16:00]是呀, 要 $400以上一張單過........supermarket, 買下買下, 都很易買到.......

    回覆刪除
  3. 边间呀?乐富果间呀?日本咖哩薯餅 $12.9都几好wor
    [版主回覆02/11/2009 18:01:00]係太古城果間.......幾好味ka....

    回覆刪除