Pages - Menu

2009年2月13日 星期五

豆卞墨魚滑/ 豆芽菜

樓下park'n shop 有墨魚滑, 蝦滑賣, 很方便.........我想正釀豆卞很耐啦. 但早前可能凍, 常沒有豆卞賣...今天有, 就買了2樣野, 做豆卞釀墨魚滑了



先將墨魚滑釀入豆卞內



煎了, 再用 oyster 汁 汶下........d 豆卞很入味..........



在jusco見到外國三文治, 沙拉用的豆芽菜 $12.9.......很細緻的........做沙拉超正.......我用了做沙拉豆腐......衰衰食了一碟



只比了小小衰衰嘗試.........



澳洲塔c曼尼亞........beef........很正呀, 很林..........仲話用有機飼料養.......個價錢同普通的差不多. highly recommend............$20+



話說上次買了個做波浪型的刀...便買了青瓜同薯.....嘗試看, 很美呢.......都很易, 一cut 即 攪店




2 則留言:

  1. 我媽鐘意將啲豆卜反轉再釀入魚肉,然後炸到金黃色,好好食,好脆的。
    [版主回覆02/13/2009 14:34:00]我媽都常常咁煮的. 真係很脆......

    回覆刪除
  2. 明天的便當是豆卜豬肉: 1. 本來就想整你blog友Tobymother媽媽的製法, 但怕入飯盒後脆都變林. 2. 不如學亞咪你加個蚝油獻 - 正!
    [版主回覆02/16/2009 14:36:00]係呀, 煎的脆的, 放耐了焗住會唔好食, 蚝油獻, 正呀, 有汁唔會乾, 本想加些FRIED 蒜頭粒, 似避風港咁, 仲正呀, 不過, 我個樽原來已過期, 所以沒用了.......

    回覆刪除