Pages - Menu

2008年10月19日 星期日

THAILAND FOOD

 


近來常常去KLN CITY 買 MANGO食, 真是很 清香的.  叫 水仙 MANGO. 發現 SHING NAM ROAD 有間地道 THAILAND FOOD, 便入去嘗試下.


聽講沙浦道都有, 下次去看下先.


 


 



什錦河, 很搞笑, 到了, 以為沒有河粉, 問一問, 原來那些綠色一塊塊的就是河粉了. HK$22


 



無骨的海NAM雞飯.  HK$30.00, 個汁很好味



 


衰衰喜歡的 PORK MEAT (頸位), HK$45.00


沒有加一.


同一街, 發覺有一廢報紙回收.  拾了2大袋 (約1個月的), 估下收到幾錢.....哈哈... 


HK$0.7/一公斤, 我們有9.5公斤, 收了 HK$6.3,  真搞笑. 如果不是想比衰衰見識下, 環保, 都費時拿去. 住附近還可.   那 HK$6.3 比了衰衰, 使佢知道就算廢紙/都有用的. 不要太浪費.


 


 

1 則留言:

  1. 剛剛daddy和小柔响星期六都賣咗呀! 共HK$7 (無毫子, round up既)
    於是, 用$2買旗, 另外$5給了小柔做零用! (HAPPY!)
    [版主回覆10/21/2008 10:19:00]是呀, 有 數元, 佢地已很開心.

    回覆刪除