Pages - Menu

2008年10月9日 星期四

將日本帶回家 (1)

 


回到香港, 旅行的心情要同時返抵香港, 雖然 晚機 返及回到家已12:30am, 今天一早返工, 衰人返工及衰衰都要返學了. 全部返回平時.


晚上, 已很急的嘗試從日本買的南瓜及札幌蟹肉拉麵. 哈哈, 其實是我lazy, 不想煮飯及食外賣......


這個日本pumpkin, 平到你不信, 富良野的.  yen$300 = hk$23.00. jusco 1/4 都要 $20+ 呀. 我買了2個, 本想比一個媽媽, 但怕佢話太甜, 因為佢有糖尿, 所以問一問佢先.


 



全個真是很硬, 我用菜刀都不夠力, 要衰人幫我. 開了, 很新鮮呢.



我只用 garlic 及 雞汁 煮, 已很入味, 很林及甜, 有栗子的質感. 衰衰很喜歡. 這裡只是1/4. 1/4 留下比衰衰明天午餐 - 南瓜肉粒, 其他的就想用來煲湯. 



札幌出名拉麵, 當然買些回來食啦. 2個拉麵及汁, 原來有真蟹腳的. yen $630= hk$50



因為是鹽味, 所以是清湯底, 都ok的.


 



這個蜜瓜, 很搞笑, 在富良野超級市場買的, 只需 YEN$980 = HK$75.


另外在富田蜜瓜店買了2個帶回香港的要 YEN$4500 (2個), 足足貴一倍. 不過我知蜜瓜是有分等級的.  = HK$340.00 /HK$170@


如果不是早前買了貴野, 我在超級市場買 4 個 PACK 箱回香港可以慢慢食. 因為之前在民宿話10月已不是蜜瓜的做期, 甘我在富田見到有, 甘貴都買啦. 點知連超級市場都有, 但STRAWBERRY 就真是沒有了. 連我想嘗試的日本PEACH 都沒有, 在JUSCO 要 HK$30+, 很貴, 不捨得買, 諗住如在日本平就買來嘗試下. 下次都要去JUSCO買個貴野嘗試.


本想即食的, 但連續3晚都不是沒有時間就是食不落, 沒有刀, 所以最後帶了回香港, 超甜. 在香港食, 特別珍貴. 衰衰超鍾情這蜜瓜, 相信以後在香港都要買貴野比衰衰食啦.


 


3 則留言:

  1. 卓爸八月份去都無士多啤梨!

    回覆刪除
  2. 帶兩個南...南瓜返...黎!!??  真係甘拜下風!! 不過cut開後真係好新鮮好正咁喎~ 整salad都好好味架! "夕張melon"是最正既~ 當年我地買了一箱(十個)好似兩萬yen多dd, 運返東京慢慢吃, 幾梳乎呢!, 衣家無呢支歌仔唱lu!
    [版主回覆10/17/2008 17:03:00]10 個, 唔怕快爛呀, 因為我們有3個, 送了一個比婆婆, 1個食了, 但星期一再開第2個,  (1星期後到) 開始林林地了. 開始爛甘, 個南瓜, 佢話一起pack 箱, 咪一起買lor. 哈哈. 仲有一個還沒有食.

    回覆刪除
  3. 你知d 日本人興手信嘛~ D melon 有一半送咗俾人架~ 好快就食嗮啦! 見你d pumpkin咁正, 呢個weekend睇吓有無時間整先!

    回覆刪除