Pages - Menu

2008年10月23日 星期四

小學已學打字

http://www.bbc.co.uk/schools/typing/


 


衰衰今天說學校 ICT (電腦課), 教打字, 用以上的 WEBSITES, 嘩, 現在的小學真快, 我之前都有考慮教衰衰打字, 但 D 手指位, 佢不什明白, 但老師教就真是不同, 一課已懂手指放位的第一行, 衰衰仲識用第2隻手指轉位 (G, H).


 


記得以前媽媽都是中學 F. 4 以上先學.  衰人話第一, 電腦打字是基本用電腦的技術, 第2, 衰衰這種小學, 將來要常做PROJECTS, 一定要先識打字. 都是的.


 


當玩甘學, 真是無壓力..............衰衰話甘快己識上課教的.  見衰衰甘開心, 我都安慰些, 沒有幫佢選錯小學............


常常見佢話上課玩了這, 玩了那, 其實我有時真是有些怕佢, 到底有沒有學到野KA, 浪費了小學6年, 出到去如果樣樣都不識就慘啦...........


以前看過這句, 很有意思的:


"我現在不懂的, 不表示我會以後都不懂,


只是我可能學得慢些, 但我都是會去到目的地, 目標的.


只是時間不同而已"


我現在真是覺得這句很對, 中國人都有一句, 學無前後, 達者為先.


以前我都有心理上覺得, 這年齡要懂什麼, 都拉衰衰去學什麼, 但現在從佢學校的教程, 都改觀了. 就是  不需要急, 小朋友的程度是到達那階段, 就真是自然識的.  不用心急. 何況, 有些野, 早學同遲學, 都是一樣.............


以 (X) 數表為例, 以前P. 1, 我都有自己教佢, 佢常常都不太明, 很難記., 但現在 P. 3, 佢真是明白個原理了, 一看已記得. 不用死記, 所以有時真是不得不服外國的教學方式,


而這些, 真是 P. 1 識同P. 3 識, 都分別不大.   反而P. 1 心智只會明(+, - 數), 而學了 (X) 數, 都是不明同不識用, 那懂了都沒有用.


所以有些家長, KINDER 己教(X)數表, 識記但不識用, 都是沒用.


所以我都看化了. 佢的老師常強調明白了比記著, 重要上百倍, 明白了就可以用自己的腦袋, 自己的方法, 記只是記憶, 很易忘記.


我估這就是外國同香港教育的分別了.

2 則留言:

  1. 小柔都用呢個WEB播~ 仲有個中文既,  幾好呢! 佢地味就係學緊"HOW" to learn 囉~ 應該係咁, 我們為家長的要信任學校, 吾好以為好淺, 有條大道理我地未學過架! 佢地知多過我地嘛!
    [版主回覆10/25/2008 00:45:00]喂, 什麼大道理呀...??

    回覆刪除
  2. 例如 小柔學校都吾洗佢地背英文生字, 成日都phonic...(我d 朋友既細路讀tradition學校就勁背幾呀個默書). 大道理既意思其實吾係咩大野~ 我相信(or 我希望) 學校這些教法係有佢既"大道理" 可能將來諗番原來衣家學既野咁有用架....
    [版主回覆10/28/2008 08:44:00]是呀, 可能我們讀傳統學校的. 總有一些植根了的概念, 就是勁背野, 但是不是真是明呢, 懂用呢, 是另一問題.  所以真是不可以死讀書.  中國人的思想就沒有外國人靈活, 不知是不是同小時的教學方式有關呢.....

    回覆刪除