Pages - Menu

2008年10月21日 星期二

膽戰心驚看書書

 


訂了這本書, 今天收到. 很特別的.  此書會讀比你聽. 看每一頁便讀那一頁. 訂時覺得很得意, 仲要是 講 monsters 的, 諗住衰衰一定很喜歡......而且 是 board book, 英國出的.  如果在 page one 一定過 $100.00, 這本是貨尾, 所以很平. 連運費只 $50.00


收到後, 我打開看啦, 原來仲有一些恐怖音樂tim.  真是有些 scary. 合哂 萬聖節.


晚上便給衰衰看. 你估佢的反應是......................


佢bathing完, 我放在桌上叫佢看, 我沒有話佢知本書有sounds的. 但佢一看個 heading:


don't open this book


就真是不開, 衰衰話佢叫不要開, 我叫佢開啦. 佢話怕bor. 仲話可能有野pop up, 想像豐富, 但其實佢是想開的. 只是沒人陪佢, 佢自己看佢話怕, 因為我正在煮飯ma.


甘我話無野的. 因為我已看了. 衰衰就放心開了. 一開...................... 哈哈.................


有一首 很 scary 的音樂, 不足一分鐘, 佢就關了本書了. 衰衰話點解會有音樂, 仲要甘scary tim.


好奇心下, 衰衰就再開, 我叫佢聽完首音樂先啦. 跟著, 便有人講那頁的內容............


 



第二頁, 叫衰衰 :


don't turn the page



衰衰就考慮, 都有看下去.



看完後, 衰衰真是話毛管大了, 很 scary , 叫佢再看, 佢都不肯了. 叫衰人陪佢看, 細細sound古古惑惑同我講, 等衰人scary, 嚇下衰人喎, 傻瓜, 衰人點會 scary 呀........., 因為衰衰看書時, 衰人正在 bathing.... 佢完全不知有這本新書的.


就是甘, 一本小書令我們笑了一會啦. 我話 scary's book, 我明天退還啦, 你不喜歡. 點知衰衰不知幾喜歡, 仲話明天比mr. mason和同學看.


小朋友就是有佢的天真........................

沒有留言:

張貼留言