Pages - Menu

2008年10月19日 星期日

oyster


上次JUSCO有日本oyster賣, $99 二包, 買了嘗試下, 比桶的細隻, 都很滑。 我都是左增加 右增加 些調味, 同用大量, Ginger, Garlic, ONION,忽等, 都成功。 少少 SALTY。 第二包會嘗試焗的。 衰人話點解不煮出邊焗個種。 先生, 我不是專業的。 今次都要再SEARCH先知個煮法, 我出一招, 衰人就會沒辦法, 就是:  甘你識你煮啦。 HAHA。


 



同場, 用上次貝袋澳買的小魚 蒸鯇魚, 很正呀。 個 auntie 話這是野生大海的白飯魚, 不是出邊賣養的。 會鮮味些bor。 甘衰人同衰衰都鍾意食這些小魚的。 便買了 1/4, $35。 自從話淡水魚有野後, 我都小了買鯇魚, 以前衰衰是bb時, 最鍾意買鯇魚比佢食的。 無甘多骨ma。


其實是我自己鍾意食鯇魚的, 但衰人不鍾意, 所以種種原因小買了。 但鯇魚同小魚一起是最佳的佩合。

3 則留言:

  1. 係? 我响Korea都買咗d魚仔播, 可以try吓喇!
    [版主回覆10/21/2008 10:18:00]是bor, 你用honey正了, ok 嗎, 好唔好味, 留些下次我們去你家嘗試下. ha

    回覆刪除
  2. 好多人唔鍾意食鯇魚,我就睇吓點整啦, 配 梅菜就最鍾意;鯇魚同小魚一齊配搭就試過呀
    [版主回覆10/22/2008 14:43:00]梅菜我都鍾意, 我覺得 鯇魚 都很滑呀. 特別是 "nam" 位. 少骨.

    回覆刪除
  3. 我果D OK炸~ 同事用OVEN焗一焗仲好味呀!  一言為定!

    回覆刪除