Pages - Menu

2008年10月9日 星期四

將日本帶回家 (3) -- 護膚品及衰衰的紀念品

 


記得上次去大板, 是一包一包甘買, 內裹有很多SAMPLES的,


但札幌就沒有BOR, SOFINA 有 30%OFF, 香港賣 HK$250, 現在就 HK$170.00



當然買些 SHEISEDO 的 MAKE UP, 但今次真是沒有時間比我


慢慢選, 所以買了很小.



見到DHC很平的, 有 20% OFF, 以下每種都不過 HK$70. 都底.



衰衰在 YEN100, 即似 HK$10店買的.



其實我們沒有集郵的習慣的, 不過常見到郵局, 見D 郵票很美,


便買下留念. 以下每種 YEN1200-1600 = HK$90-120



SUMMIT 那張就 YEN800, 其他就 YEN400. 叫衰衰買多張比MR. MASON


留念. 這些應該較食物好



這張最貴, 要YEN1600= HK$120



 


最開心見到有HELLO KITTY, 很美呀. YEN$500-800 = HK$35-60



 

6 則留言:

  1. 嘩,成個北海道搬晒返黎呀!
    [版主回覆10/13/2008 10:22:00]我都想呀

    回覆刪除
  2. 今次帶半個,下次帶埋嗰半個!

    回覆刪除
  3. Sofina 30% off!!!!! 正!正!正! (但無得去~)  Sofina 同DHC都好第呀, 你應該買多d呀! DHC右下小包係咩呢架?
    [版主回覆10/17/2008 16:54:00]是啦, 都真是幾底, 我都想買多些, 但真是沒有時間, 大少摧我走呀.
    個包是cleaning powder 粒粒, 一次用一粒.  連d sample.

    回覆刪除
  4. 呢套Hello Kitty 郵票我哋都有買Bor~~~
    [版主回覆10/20/2008 12:07:00]你都喜歡kitty? 這套很美呀.估不到會出stamp.

    回覆刪除
  5. 寶媽係超級Kitty Fans,呢兩套Hello Kitty 郵票我哋買咗兩Set,一套用嚟寄名信片,一套用嚟儲~~~
    [版主回覆10/20/2008 14:19:00]同道中人呀, 我都很like kitty 的, 但應該還沒有到超級. 我朋友的超級程度是全屋都是. 我都是1/3屋only. haha, 是呀, 亞寶很q呀, 很似doll甘.

    回覆刪除
  6. 亞咪, 十年八載後, 如果d細路吾跟我地既時候, 我地一於約埋, 將個日本掃返黎~
    [版主回覆10/21/2008 10:17:00]好呀, 那時先真正relax甘去旅行. 衰人都話比海道的景是要退休的心態時, 就可以認真看bor.

    回覆刪除