Pages - Menu

2008年10月5日 星期日

北海道紅葉之旅 (day 4) part 1 登別嘆世界浸溫泉

富良野 ---------  登別


地 谷/足湯/大湯沼/奧@湯/


忍者村


登別溫泉街


Hotel Mahoroba


 


 



由富良野去登別, 比預算快了些, 早上10:00am 開始起程, 去到登別約 12:30pm, 本想先去忍者村, 但怕去完忍者村再去看火山等, 天會黑了, 危險些. 所以先去看火山區再去忍者村. 


去到真是開始已聞到臭味, 但聞慣了, 都ok, 第一次看真是覺得很奇怪, 衰衰都很怕, 因為是火山, 反而佢仲知野比媽媽多, 衰衰 話看了 magic school bus 有講bor, 所以小朋友真是好似 電腦甘, 得閒輸入知識比佢, 有用時佢便會 recall 出來.


 


這個是泉眼, 起初是沒有水泡的.



慢慢, 突然似水沸了, 上升起水泡. 水都多了. 水溫是 80度, 以前看可以在這些泉眼浸溫泉蛋, 但這裡沒有人浸甘.



上到最頂就是 大湯沼了.




看書有講足湯, 本來不打算去玩的. 但見有個牌指示行去, 15 分鐘, 便行去看看. 這裡的水溫是約 40度, 因為是泉尾.  但水溫只是和暖, 不是太熱的. 衰衰本來不想玩, 怕這怕那, 我叫佢嘗試下啦, 先玩, 玩玩下, 都鍾意.  似我們在香港玩山湲水甘.


近這小水流下的水比較熱.



溫泉水是向下流的, 所以足湯的位置都是在山下,



 



去完忍者村後, 便去我們期盼的溫泉酒店了. 晚上去食buffet. 食完便去浸溫泉. 入到去真是不知點甘, 看見人甘做, 我便甘做. 先脫衣後, 便出去浴場, 坐下洗澡, 跟隨便可以浸了. 真是有很多不同名的溫泉, 室外的, 室內的, 我先去室內的, 浸了一會, 便出室外, 但室外有些泠, 要全個人浸下水先ok.  水溫都沒有室內熱, 一會後, 我都是再回室內浸, 浸了一會, 去另一個泉, 一會後好似很熱, 甘我入去飲些水, 休息了一會, 再出去浸了一會, 便吹頭了, 衰人同衰衰仲遲過我, 衰衰話佢玩滑梯, 浸溫泉都ok bor, 佢的ok 就是good甘的意思.


衰人都話ok. 如果下次可以訂一些房內都有的, 就好啦. 個室外泉沒有想像中有美景. 都是人工做的景, 可能要再去入一些,的溫泉區先真是室外泉啦.


浸溫泉真是很舒服呀. 下次再去要預住2天先得.


另一天一早, 我們都預浸一會先去食早餐, 衰衰都話去浸的, 但叫佢起身, 佢話不浸, 甘我們的計劃便要改了, 由我先去浸 1/2小時, 衰人看衰衰,  衰人去浸1/2小時, 由我看衰衰, 甘我很急甘浸了一會, 便回房, 怕衰人不足夠時間浸, 因為要去食早餐, 後來, 都已醒了, 佢就同衰人一同去浸. 衰人抱佢出房. 搞笑.


 個buffet, 本來7:00pm開始, 我們去了溫泉街, 7:30pm 先食, 真是有出名的3種蟹任食, 我們很快的食了一轉, 再食已覺沒有甘好食, 不知是不是雪蟹及buffet的不是一級呢.


是啖啖 crab meat, 但就是不太鮮味甘.



 



 


 


 


 


 


 

1 則留言:

  1. 請問富良野點去登別? thank you7!
    [版主回覆05/19/2010 14:33:00]我們係租車, GPS 有教的.

    回覆刪除