Pages - Menu

2009年11月27日 星期五

衰衰 lunch box -- 27/11/2009

粟米肉鬆紫菜飯團


芝士腸/蜜糖焗日本細番薯


 


食了2日飯團, 本想今天比衰衰食炒飯...點知佢話最好係飯團喎....算啦, 係佢食, 星期五都費時買野啦..就做飯團比佢, 唔駛煩..



用肉鬆做飯團, 係就係好食, 但d 飯就很難黏埋一起, 變得唔係太實...



衰衰很喜歡劍形的長簽.



生果: 藍莓/jelly



小食:  卡樂b 薯條



 


 


 

5 則留言:

  1. 峻峻今日係蝦子麺…簡簡単単…阿媽偸懶。
    我吾識用Yahoo快速Up相,放左係Facebook度。
    http://www.facebook.com/album.php?aid=134295&id=694336598&l=077bf24aaa
    幼稚園上星期開始有暖飯服務,下面係暖飯盒
    http://www.facebook.com/album.php?aid=134300&id=694336598&l=11a123085c
     
    [版主回覆12/01/2009 11:33:00]你係資源管理選UP 相就可以啦....你做得很得意...很 TIDY...

    回覆刪除
  2. 飯団d肉鬆放少d会吾会好d呀?仲有整果時,熱飯会易成型d。
    [版主回覆12/01/2009 11:33:00]係呀, 可能真係太多肉鬆, 下次嘗試用熱飯先.

    回覆刪除
  3. 請問這款用 膠袋 包裝 的 卡樂 b 薯條 是在哪裡買的呢?
    [版主回覆12/01/2009 11:34:00]吉吉島..

    回覆刪除
  4. 嘩!多樣到呀~~怕5怕個仔會肥呀?
    [版主回覆12/01/2009 11:34:00]佢很廋KA....我就係想佢食肥些....HAHA..

    回覆刪除
  5. I mean 多野到ar!

    回覆刪除