Pages - Menu

2009年11月17日 星期二

吉野家 火鍋

我們不是快餐店的常客, 一家三口, 有一個提出去快餐店, 其他2個一定reject 的....haha...但如果去食火鍋呢, 就沒有人拒絕的....真奇怪....


吉野家火鍋上市, 當然去食下啦.


無記錯係 $43 一set




可以加料的....-魚蛋豆腐 同 蜆



綠茶紅豆冰, 期間限定....衰衰很喜歡



 

6 則留言:

  1. 吉野家火煱D牛肉唔錯嫁 ~~~
    [版主回覆11/17/2009 13:28:00]係呀, 質素同價錢都OK

    回覆刪除
  2.  吉野家牛肉鍋,一個人想食火鍋都得!日式風味 (我唔食乜丸物丸),附上的芝蔴醬更是最正的!通常我會把碗飯帶回家,因只吃火鍋已很飽!
    [版主回覆11/17/2009 13:27:00]係呀, 現在 D 圓都唔好食....我反而鍾意佢個烏冬, 配佢個湯底很正呀.

    回覆刪除
  3. 又真係好介紹喎
    [版主回覆11/17/2009 13:26:00]值得去食下KA..

    回覆刪除
  4. 哈哈, 剛剛星期日我地一家又係去左吉野家打邊爐, 加下呢樣野食, 加下個樣野食都唔少架. 不過真係好好味.
    [版主回覆11/17/2009 13:25:00]係呀, 很好味, 但價錢實惠過去火鍋店, 唔駛樣樣計, 每樣少少份量已OK...

    回覆刪除
  5. 我未食過,等我又試o下先!
    [版主回覆11/19/2009 18:49:00]都叫做抵食KA..

    回覆刪除
  6. 剛剛和你相反, 佢地只會去快餐店, 最緊要快, daddy和小柔食野超快, 細佬超慢...頂多去spagatti house. 食火煱呀, 老細第一個reject~ (太慢了!)基本上係無去過火煱店的, 頂多去朋友家才可打...  
    [版主回覆11/19/2009 18:50:00]SPAGATTI HOUSE (I)都鍾意, 食到衰人怕左....叫你C6唔好樣樣都趕時間啦...慢步先可以 ENJOY 人生MA....HAHA...

    回覆刪除