Pages - Menu

2009年11月11日 星期三

衰衰 LUNCH BOX - 11/11/2009

 


南瓜飯/豆苗/蝦仁


南瓜豆卜肉圓


生果:  blueberry


 


上星期係吉吉島買左個南瓜, 遲遲唔記得叫衰人幫我切開, 因為太硬了, 尋日送左衰衰上校車, 終於自己大大力開左個南瓜, 今天做了南瓜2味.....


我將南瓜配肉碎, 做成肉圓, 有豆卜余下, 切粒再撈埋, 先蒸一會定型再焗脆, 很香甜呀, 晚上食時衰衰很喜歡...話今日午餐食這款, 甘我留了一些唔焗住, 早上先焗....


很耐沒有去街市, 因為懶, 我家附近的要行很遠....尋晚想做肉碎, 想買新鮮蝦, 先去街市,  因為無論pk同吉吉島的碎肉都唔新鮮, 唔好味的....我去街市可以叫佢用好的部位先攪碎, 同樣係 $20, 街市係多些的...不過, 我唔鍾意街市的人, 地方, 無計, 因為以前常常比人扼, ....  唔會常去....c9唔去街市....haha....始終鍾意超市的明碼實價, 但就會貴些...





衰衰只食菜葉, 豆苗最合佢意




小食: 朱古力蛋圈/薯片/童心麵


比衰衰激c, 尋日比了新買的韓國朱古力蛋圈, 唔記得話比佢知是什麼, 佢竟然話唔知係什麼, 沒有食....晚上叫佢試下, 佢先食, 話今日再比佢喎....,



P.S:  衰衰很喜歡個肉圓, 話6粒太小TIM....仲有, 佢話個暖包焗住真係熱些喎....

沒有留言:

張貼留言