Pages - Menu

2009年11月12日 星期四

衰衰 LUNCH BOX - 12/11/2009

香草南瓜肉鬆便當飯


鵪鶉蛋/雞肉片魚手指圈/豆苗


生果:  BLUEBERRY/JELLY


 


尋晚遲了回家, 無時間去買想買的食物, 因工作關係出了TST, 用15分鐘等衰人接我的時候, 在CITYSUPER 買了鵪鶉蛋同雞肉片.....就用這2種食物做今天的餐盒.....其實鵪鶉蛋幾好, 細細隻...但超市的大部份係大陸貨..我唔敢買..見CITYSUPER的是香港的..就買來試下, 衰衰很喜歡鵪鶉蛋的...佢在街邊見到鹽焗果種, 會食到6-10隻的一次過...., 不過, 大陸蛋有問題後, 沒有再買比佢食了, 街邊的一定係大陸貨啦...


發覺比些菜衰衰, 每次會食哂回來, HAHA...每日比少少佢....


個雞肉片很溥, 很小買這類精制食品, 如火腿, 腸子類...無益MA...不過, 有時都要食下KA...., 衰衰很喜歡腸子的..


這個2層餐盒, 用起上來原來很細, 有些唔夠位....






 


 


 


 


 


 


 


 


 

1 則留言:

  1. 我以前都買過CS既無荷爾蒙激素既雞脾仔給小柔, 但衣家附近無LU~ 我都聽你話買日本蛋了, 最近我taste有得買!
    [版主回覆11/13/2009 11:38:00]係呀, 食得安心些...., 現在貴精唔貴多, d 外國/日本野, 係貴了少少, 但d 大陸貨, 係份量大同平, 但唔好食....多都沒用..

    回覆刪除