Pages - Menu

2009年11月7日 星期六

綠茶牛奶榛子吐司

上次吉吉島買了2枝大的日本奶快到期, 上次送貨後, 放了在食物櫃...幸好拿出來望下....嘩, 得1 日時間, side 野啦.....點樣係1日時間用哂2枝大 的奶呀, 飲都飲唔到甘多...


很耐沒有做包包, 醒起可以用奶喎, 就做了綠茶鮮奶包...


用奶做的包包都很香, 唯一唔好係放唔耐啦....同埋很易散...太林了...



用了奶, 發 (考) 都唔係很多, 個麵團很濕...



焗完個樣都ok



 



用了新買的切麵包器....,



甜甜的.....很特別....




唔搽醬都可以食了, 衰衰就用了朱古力醬, 我用蒜溶醬焗了多士比衰人....


 


 


 


 


材料:
雞蛋 1 隻加上鮮奶 285 克
高筋麵粉 350 克
綠茶粉 10 克
糖 15 克
鹽 1 茶匙
乾酵母 1 茶匙
牛油 20 克(放入微波爐加熱數秒)


榛子 10G


 


製法:(以下製作以 Kenwood BM250 麵包機為準)




  1. 麵包機設定:程式(1)白麵包,麵包分量:500克,烘焙度:低度。



  2. 除了牛油外,將所有材料依以上次序放入麵包機焗盆內,將焗盆放回麵包機內,按開始鍵。



  3. 當麵包機運作 5 分鐘後,在停止的 5 分鐘內,用橡皮刮刀將牛油像塗麵包般均勻地塗在麵糰上。(如不用牛油後下法,可如正常般將牛油座溶加入鮮奶中便可)



  4. 當提示聲響起時,慢慢逐少加入茶葉。



  5. 程序完成後,將麵包取出放涼架上放涼最少30 分鐘,切片。


食譜自龜仔的生活點滴

5 則留言:

  1. 好掂喎........
    [版主回覆11/10/2009 12:39:00]thanks.

    回覆刪除
  2. 好得意呀個切麵包器
    [版主回覆11/10/2009 12:39:00]係呀, 會完整一片片..

    回覆刪除
  3. 好正喎!!
    [版主回覆11/10/2009 12:39:00]thanks.

    回覆刪除
  4. 你又引我喇! 真的設備齊全呀! 好羨MO呀!
    [版主回覆11/13/2009 11:42:00]haha, 其實係都可以用打蛋器做個麵團就得啦. 嘗試下做都包啦.

    回覆刪除
  5. 你好! 我想問問你個切包器係邊度買架?
    唔該晒!
    [版主回覆12/04/2009 13:12:00]http://cakediy.com/productricemo.html

    回覆刪除